themanfrom Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 God Kveld. Jeg skal ha meg et nytt tastatur, til skriving. Det skal være godt å skrive på, anonymt(ikke blingbling) og stille. Jeg ønsker ikke laptop taster. Takk for all hjelp, på forhånd. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Dette er igjen ein smaksak. Men skal ikkje legge skjul på at eg er ganske fornøyd med mitt https://prisguiden.no/product.php?product_id=23449. Pent. Enkelt. God å skrive på. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Skal ikke akkuratt si at det var dyrt Ser ut som et bra et det. Selvfølgelig er det smakssak, men nå har jeg jo jeg satt noen kriterier til hvordan det skal være, og da skal det være fullt mulig å finne et til meg. Takk for din hjelp elendil. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Forresten. På bildet er det liten enter knapp, men du får tastaturet med vanlig entertast. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Sånne små detaljer er alltid hyggelige å vite, kan ikke fordra laptop/mini Enter taster. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg er veldig godt fornøyd med dette tastaturet. Tastene er litt kortere (kortere trykkelengde) og litt mykere (lettere å trykke ned) enn vanlige gjennomsnittlige tastatur (diverse Microsoft og Logitech standard-tastatur). Jeg skriver uanstrengt og med god flyt på dette tastaturet. Det er ikke et tastatur med laptop-taster, men en slags mellomting som heller mot desktop-følelsen. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Synes dette er utrolig godt! Godt å skrive på og tastaten lager nesten ikke en lyd! ZayCon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå