Gå til innhold

Spillpc fra netshop kjøpt og bygget og nå solgt for 5200 kr. Den kostet 27642.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke overklokker så det utgår. Vil ikke risikere å gjøre noe som jeg "tror" virker for så å ødelegge pc.

6598206[/snapback]

 

Jeg synes alltid det er pussig hvordan så mange ikke ønsker å lære seg overklokking. Det gir mye mer ytelse gratis(vel... I starten i hvert fall :p ). Men jeg skal ikke gå korstog av den grunn :)

Lenke til kommentar

hei hei, vent nå litt..

 

jeg har nettopp kjøpt ny pc og her er spesifikasjonene:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=27107

 

Den er så rå at jeg er bare så fornøyd.. har ingen verdens ting å klage på..

Jeg bestilte den fra netshop, men d du kan gjøre er å bytte ut x2 4200+ til 5000+ siden AMD prosessorene har gått en del ned i pris (jeg bestilte 4200+ til den prisen 5000+ ligger på nå fra netshop)

 

lurer du på noe si ifra, ville bare tipse deg...

Lenke til kommentar
hei hei, vent nå litt..

 

jeg har nettopp kjøpt ny pc og her er spesifikasjonene:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=27107

 

Den er så rå at jeg er bare så fornøyd.. har ingen verdens ting å klage på..

Jeg bestilte den fra netshop, men d du kan gjøre er å bytte ut x2 4200+ til 5000+ siden AMD prosessorene har gått en del ned i pris (jeg bestilte 4200+ til den prisen 5000+ ligger på nå fra netshop)

 

lurer du på noe si ifra, ville bare tipse deg...

6598290[/snapback]

 

Pc`en er jo kjøpt og betalt. Har nevnt utallige ganger nå. Så du er nok "litt" seint ute.

Lenke til kommentar

vel..

jeg bare svarte til d topic'en stilte og da gadd jeg ikke å lese alle de 12 sidene som sikkert inneholdt om hvilken pc du skulle bestille...

så.. sist var d overklokking temet handlet om og da syntes jeg heller du kunne lage et nytt forum (eller kanskje lese om overklokking på de sidene som ligger i overklokkingskategorien) å plassere den på overklokkingskategorien istedet...

Lenke til kommentar
vel..

jeg bare svarte til d topic'en stilte og da gadd jeg ikke å lese alle de 12 sidene som sikkert inneholdt om hvilken pc du skulle bestille...

så.. sist var d overklokking temet handlet om og da syntes jeg heller du kunne lage et nytt forum (eller kanskje lese om overklokking på de sidene som ligger i overklokkingskategorien) å plassere den på overklokkingskategorien istedet...

6598378[/snapback]

 

Nei men herregud da, når det er så mange sider så må du vel skjønne at han kanskje har kommet forbi tegnebordstadiet! Og det er dessuten VI som kommer med forslag om å overklokke, ikke han som ønsker veiledning. Neste gang så kan du vel kanskje lese mer enn topicen før du svarer...?

Lenke til kommentar
Her er resultatene av de første testene. Har ikke tatt så mange av dem før. Er det godt eller dårlig? :)

6598135[/snapback]

 

Til prisen du har betalt er det jo helt elendig ...

Jeg ga rundt 11 000 kr for min PC, jeg får 12021 i 05 og 6842 i 06, altså bedre enn deg nærmere en tredel av prisen :p

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
Her er resultatene av de første testene. Har ikke tatt så mange av dem før. Er det godt eller dårlig? :)

6598135[/snapback]

 

Til prisen du har betalt er det jo helt elendig ...

Jeg ga rundt 11 000 kr for min PC, jeg får 12021 i 05 og 6842 i 06, altså bedre enn deg nærmere en tredel av prisen :p

6599972[/snapback]

 

Den gjør jobben glatt med hensyn til mine oppgaver. Så om den har så mye eller så lite i tester er ikke så relevant for min del. Beste pc`en jeg noengang har hatt så langt. :)

 

Specsa på de 2 foregående pc`ene mine var heller mindre imponerende.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Her er resultatene av de første testene. Har ikke tatt så mange av dem før. Er det godt eller dårlig? :)

6598135[/snapback]

 

Til prisen du har betalt er det jo helt elendig ...

Jeg ga rundt 11 000 kr for min PC, jeg får 12021 i 05 og 6842 i 06, altså bedre enn deg nærmere en tredel av prisen :p

6599972[/snapback]

Hadde vært artig å se specs og "screen shots" av 3Dmark05/06.

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar
Her er resultatene av de første testene. Har ikke tatt så mange av dem før. Er det godt eller dårlig? :)

6598135[/snapback]

 

Til prisen du har betalt er det jo helt elendig ...

Jeg ga rundt 11 000 kr for min PC, jeg får 12021 i 05 og 6842 i 06, altså bedre enn deg nærmere en tredel av prisen :p

6599972[/snapback]

 

Jeg tviler ikke, men hadde du inkludert 20" skjerm, rådyrt lydkort, windows xp, trådløst nettverkskort, mus/tastatur osv?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Å hjelp! Får jo helt fnatt av å se så mye kabler :p . Du må nok jobbe mye med det der ja :)

6614133[/snapback]

 

Har jo jobbet mye med det. Ingen av kablene går i noen vifter og er buntet pent sammen. :thumbup: . Håper du var ironisk....

 

Måtte bunte 4 plasser for at skulle se nogenlunde bra ut. Du ser ikke alle festene på bildet.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Å hjelp! Får jo helt fnatt av å se så mye kabler :p . Du må nok jobbe mye med det der ja :)

6614133[/snapback]

 

Har jo jobbet mye med det. Ingen av kablene går i noen vifter og er buntet pent sammen. :thumbup: . Håper du var ironisk....

6614141[/snapback]

 

Nei, jeg var langt ifra ironisk...

6614154[/snapback]

 

Kan du vise meg ett godt eksempel på hvordan det skal gjøres da? Har tross alt jobbet i pc produksjon. Så hvis det jeg ikke har gjort ikke er godt nok så begynner jeg å lure her.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...