Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Frontrute til 240

Anbefalte innlegg

Etter at NAF ikke likte frontruten på min Volvo 240 under sist EU-kontroll, må denne skiftes. Har lett som besatt etter en frontrute, for å finne priser, både på ny og brukt. Men finner ikke noe. Noen som vet hva prisene på en frontrute til 1986 års 240 ligger på? Og hvor jeg kan få tak i en uten å bli ranet? ;)

Om jeg skulle få tak i en, kan man da skifte en slik selv uten større problemer? Hva slags verktøy trengs?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lett som besatt etter en frontrute, for å finne priser, både på ny og brukt. Men finner ikke noe.

6058860[/snapback]

Da tror jeg du har gjort en særdeles dårlig jobb. Ring et bilglassfirma i morgen, så får du vite det du trenger om ny rute.

Det gjelder forsåvidt deg også Jtand.

Lenke til kommentar
Har lett som besatt etter en frontrute, for å finne priser, både på ny og brukt. Men finner ikke noe.

6058860[/snapback]

Da tror jeg du har gjort en særdeles dårlig jobb. Ring et bilglassfirma i morgen, så får du vite det du trenger om ny rute.

6060092[/snapback]

Hehe, joda, har funnet noen tlf nr. Men, de har som sagt ikke åpent idag. Var først imorges jeg fikk vite at jeg skal skifte ruten av div årsaker..

Men, ikke funnet noen info om priser o.l. på nettet.. Verken nytt eller brukt. Men, skal ta å se om jeg får tid til å ringe i morgen :)

Lenke til kommentar

6058860[/snapback]

6060092[/snapback]

Hehe, joda, har funnet noen tlf nr. Men, de har som sagt ikke åpent idag. Var først imorges jeg fikk vite at jeg skal skifte ruten av div årsaker..

Men, ikke funnet noen info om priser o.l. på nettet.. Verken nytt eller brukt. Men, skal ta å se om jeg får tid til å ringe i morgen :)

6060136[/snapback]

En annen ting...har du glassforsikring? Da betaler du bare egenandel (ligger vel rundt 1500 - 2000,-) hvis ruta har sprekk eller steinsprut. Er ikke helt stø på om det finnes noen regler for hva som dekkes, men det vet antagelig firmaet du ringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...