leifeinar Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 fant ikke noen bedre plass og poste på....... hvor finner jeg "urmaker" skrujern med stort hode? har et sett som på bilde men det er umulig og få skikkelig kraft. og etter et par skruer er skruene ødelgat og fingrene såre. dette er spesiell når jeg skal skru HELT sund skjermkort kjølere, sist jeg grjørde det med artic silencer måtte jeg ødelegge hele kjøleren for og få det av. tenkte og modde kortet jeg har nå men måtte stoppe da jeg begynte og demontere dekslene rund ribba. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kanskje clas ohlson har noe som passer? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kanskje clas ohlson har noe som passer? Hilsen, efikkan. 6058803[/snapback] Jeg kjøpte et sett på clas ohlson med stort grep og det fungerer utmerket Husker ikke pris men ca rund 100 lappen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 jo fant noe der... må prøve og få tak i noe Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hos en verktøy forhandler får du skrutrekkere til alle behov. De som du har lagt ved bilde av er vonde og få noe godt grep på. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Hos en verktøy forhandler får du skrutrekkere til alle behov. De som du har lagt ved bilde av er vonde og få noe godt grep på. 6058881[/snapback] akkurat det som er problemet, så du mener jeg må komme meg bort fra skjermen og i butikkene har sett litt rundt men lite og finne. skal ta meg en tur til en stor butikk i utkanten av byen, må vel være der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 På de du har bilde av, kan du ta grep med en tang rundt midten og legge håndflaten på den løse toppen. Dermed kan du legge stort press og ha godt grep. Tang (også kalt vannpumpetang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå