espkul Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei, jeg skal kjøpe meg laptop snart og lurer på noe Jeg har sett en på dell til 15200 med X1400 Mobility grafikkort (256 mb) Er det grafikkortet bra, og er det eget minne eller tar det fra ramen? Dell er det billigste jeg finner, men er det bra? noen som har erfaring? Bør jeg kjøpe en bra laptop slik som denne som varer lenge før den er utdatert?, eller bør kjøpe en billig en og bytte den ut tidligere. Har ikke noe spillkrav eller videoredigering e.l. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) dette er en fin berbar hvar en god del bedre skjermkort, dobbelkjerne, stor harddisk, 1 gig ram og ikke minst bedre pris enn den dell pcn disse korta har eget minne Endret 7. mai 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
espkul Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 takk for svar... var en del bedre den... men er dell bra laptoper? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 takk for svar... var en del bedre den... men er dell bra laptoper? 6059192[/snapback] bare hørt fine ting derfra... Lenke til kommentar
espkul Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Blir nok dell da... men problemet er at man ikke får vanlig laptop uten intergrert grafikk.. er bare sånn media center greie. har noen noen råd om jeg bør legge mye penger i min første? eller heller legge lite penger og kjøpe en tidligere? Er det slik at man i kan ha en laptop i 4-5 år uten at den blir altfor utdatert og treig hvis jeg gir 15 k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå