Gå til innhold

Restore slettede filer fra dos??

Anbefalte innlegg

Jeg besja på leggen i går da jeg skulle rydde litt i det partisjonsvirrvarret som det etterhvert har blitt på mine fire disker.

Ikke så viktig hvordan eller hvorfor dette skjedde, men problemet er:

Jeg slettet en del filer på c:(aktivpartisjon) som win2k(installert på d:) trenger for å boote.

SÅ nå får jeg ikke boota pc'en(ntloader missing).

Jeg trenger da et (diskettstørrelse) dosprogram som kan restore filer på fat32 partisjonen(c:), ved å boote med bootdisk.

C: er tilgjenegelig når jeg booter med winme bootdisk, og jeg har ikke kopiert noen filer til c etter at jeg slettet. Så det bør være mulig å få de frem igjen. Noen som vet om et slikt program???

The Edge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-04 11:06, skrev sof:

boot på win2000 plata og bruk repair - automatic funksjonen. Tror det skal løse win2000 boot problemet ditt iallefall...

Jeg prøvde det.. Men den fordømte 2000 plata jeg har er med i en pakke fra Næringsakademiet og av en eller annen grunn ikke bootbar.. Registry filene er sannsynligvis også blant de filene som ble sletta, så jeg er avhengig av å få restora filene..

Kokkelimonke: vet ikke om undelete i dos greier å hente opp igjen filer som er slettet fra Win2K, men skal prøve det for sikkerhetsskyld...

The Edge

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-04 12:41, skrev TheEdge:

Quote:

Den 2002-10-04 11:06, skrev sof:

boot på win2000 plata og bruk repair - automatic funksjonen. Tror det skal løse win2000 boot problemet ditt iallefall...

Jeg prøvde det.. Men den fordømte 2000 plata jeg har er med i en pakke fra Næringsakademiet og av en eller annen grunn ikke bootbar.. Registry filene er sannsynligvis også blant de filene som ble sletta, så jeg er avhengig av å få restora filene..

Kokkelimonke: vet ikke om undelete i dos greier å hente opp igjen filer som er slettet fra Win2K, men skal prøve det for sikkerhetsskyld...

The Edge

Gå inn på http://www.bootdisk.com og hent ned en bootdisk til Win2k.. så booter du med den og kjører recovery-greiene på 2000-CDen.. en mulighet hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...