Gå til innhold

noen andre som har blitt lei å sluttet?

Anbefalte innlegg

Det jeg synes er MEST tragisk, er at folk som slutta for 6 måneder sia fortsatt sitter og GLOR på wow forumet, om du ikke spiller hvorfor kommer dere hit og "lolol jeg quittet, DRITTSPILL" forbanna tragisk.

Så nå sitter dere og surfer på et forum og kviner, istedenfor å game >_<

6110063[/snapback]

Det er da ikke forbudt å følge med på hva som skjer?

(Men er litt enig med deg)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

sitter mye på wow forum (dvs guild forumet mitt mostly) pga at jeg fikk mange nye venner i den tiden jeg spillte wow... vil ikke helt kutte kontakten med dem alle, så dropper ofte innom forumet demms å sier hei, spør hvordan det går, leser litt på progress'n deres, og ellers kanskje prater litt om hva som skjer i det virkelige liv .. =] mange hyggelige mennesker som er i guildet jeg var i, så ser ikke hvorfor jeg IKKE skal være på wow forum? selv om jeg har mistet interessen for å spille spillet, er det forstatt interesangt å lese litt om det....

grunnen til at JEG mistet interessen (som nevnt tidigere) var at jeg ikke årket den endeløse grindingen og farmingen lengre, det betyr jo ikke at det er kjedelig å høre/lese hva andre jeg kjenner har klart å oppnå...

-PerStian-

Lenke til kommentar
selv om jeg har mistet interessen for å spille spillet, er det forstatt interesangt å lese litt om det....

-PerStian-

6167819[/snapback]

Så lenge dere ikke blafrer i vei om hvor tragisk det er å spille WoW, så er det greit for meg.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli ganske lei, og har tengt masse på å selge kontoen min. MEN! Jeg har bestemt meg for å vente til BC kommer, og spille en Draenei til lvl 70. Hvis jeg kommer til å selge kontoen min, hvor mye tror dere jeg kan få for denne?

6097724[/snapback]

Tror ikke du får så mye for den, middels gear og ikke så veldig bra rep 500 kroner kanskje, har sett gm characters gå for under 2k så 5k kan du vel egentlig glemme med den charen der ..

Lenke til kommentar
selv om jeg har mistet interessen for å spille spillet, er det forstatt interesangt å lese litt om det....

-PerStian-

6167819[/snapback]

Så lenge dere ikke blafrer i vei om hvor tragisk det er å spille WoW, så er det greit for meg.

6167855[/snapback]

Ikke for å være vanskelig, men om det skulle være en tråd nettopp det skal skrives i, er det denne... så, om du ikke vil lese om hvor tragiskt det er å spille wow, ikke stopp innom denne tråden =P akkurat som jeg ikke stopper innom en hvordansomhelst wow tråd for å se hvor spennende andre syntes det er ... ^_^ Alle må da få lov til å ha en mening om spillene, selv om du liker spillet, trenger ikke det bety at resten av verden også må gjøre det... og når du har rett til å skrive på forumet hvor fantastiskt du syntes spillet er, må da vi som ikke syntes det er like fantastiskt få lov til å skrive akkurat det ...

Personlig gikk jeg bare lei den evige grindingen og farmingen... Den sosiale delen av spillet var kjempe digg, men den kunne jeg ennå benytte meg av gjennom forum, ventrilo og msn, uten å betale den måntlige avgiften... ;)

-PerStian-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...