mobilfreek Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Hvorfor slette? Tjener mer på å selge accounten sin.. Det skal jeg gjøre når jeg er ferdig med wow, men det er god stund til 6061781[/snapback] Vell nå er det ikke så fristende at en random noob løper rundt på charen min og ødelegger repet mitt, folk tror han er meg osv.. kunne solgt accounten min for en DEL penger men har nok fra før følte det var best sån jeg gjorde det Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Vurderer å "avslutte", men greier ikke helt å besteme meg. Er litt kjipt med tanke på hvor utrolig lang tid jeg har brukt på å få alt utstyret jeg har nå. Startet nettopp med en ny alt, som fikk opp gløden litt. I hovedsak har jeg tenkt på å slutte etter jeg byttet guild, det nye guildet er rett og slett ikke "hardcore" nok i forhold til det andre.. For se, enten finner jeg meg nytt guild, starter horde (!) eller slutter med WoW. Endret 13. mai 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
wilai Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 begynte for 7 mnd men slutta etter 2 mnd! for eg klarte ikkje lvl (dårlige) men har starta igjen men syns det er forsatt kjedelig å springe rondt Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har "sluttet" dvs. jeg spiller bare ca 2-3 timer i uken på en level 38 warrior nå. (Prøver ut Jame's Alliance leveling Guide ) Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Cancla accen min for en time siden.. Syns spillet tok alt for mye tid.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg begynner å bli ganske lei, og har tengt masse på å selge kontoen min. MEN! Jeg har bestemt meg for å vente til BC kommer, og spille en Draenei til lvl 70. Hvis jeg kommer til å selge kontoen min, hvor mye tror dere jeg kan få for denne? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Etter at oblivon kom glemte jeg rett og slett det så nå har en venn av meg spilt gratis i over 3 måneder, blir nok passe sur når jeg sier at jeg skal slette acounten for har har ikke råd til og paye selv. men hva er det dere mener med og fryse acounten er det slik at jeg kan på en måte pause spillet (ikke betale og så komme tilbake om et par måneder'?) Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Etter at oblivon kom glemte jeg rett og slett det så nå har en venn av meg spilt gratis i over 3 måneder, blir nok passe sur når jeg sier at jeg skal slette acounten for har har ikke råd til og paye selv.men hva er det dere mener med og fryse acounten er det slik at jeg kan på en måte pause spillet (ikke betale og så komme tilbake om et par måneder'?) 6097788[/snapback] japp. accounten og charsa blir vell der i ca. 6-8måneder (?) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg begynner å bli ganske lei, og har tengt masse på å selge kontoen min. MEN! Jeg har bestemt meg for å vente til BC kommer, og spille en Draenei til lvl 70. Hvis jeg kommer til å selge kontoen min, hvor mye tror dere jeg kan få for denne? 6097724[/snapback] Ikke mye, rundt 4-500kr vil jeg tippe. Kanskje du er veldig veldig heldig å får 1000kr. Må gjøre oppmerksom på at det er veldig mange accounts til salg for tiden, de fleste med fult tier2, drøssevis av våpen og flere tusen gold.... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Ok, er rimelig drittlei spillet, og lurer på hvor mye jeg kan få for accounten: Jeg har en lvl60 druid (+ en 37 warlock og noen andre low lvls) med tier1 PVP set, 6/8 cenarion og Finkles lava dredger - hvor mye tror dere det er mulig å få for en sånn? Endret 14. mai 2006 av KompleX Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 På bare noen dager klarte jeg å slutte med WoW.. Dvs. jeg spiller i raids, og kommer sikkert til å gjøre det i sommer også, men slik som ting er nå er jeg i et casual raiding guild, så jeg trenger bare spille 3 timer et par kvelder i uka. Det kjipe er at jeg har ikke noe annet å gjøre, for alle vennene mine sitter inne å spiller. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg begynner å bli ganske lei, og har tengt masse på å selge kontoen min. MEN! Jeg har bestemt meg for å vente til BC kommer, og spille en Draenei til lvl 70. Hvis jeg kommer til å selge kontoen min, hvor mye tror dere jeg kan få for denne? 6097724[/snapback] Ikke mye, rundt 4-500kr vil jeg tippe. Kanskje du er veldig veldig heldig å får 1000kr. Må gjøre oppmerksom på at det er veldig mange accounts til salg for tiden, de fleste med fult tier2, drøssevis av våpen og flere tusen gold.... 6098623[/snapback] Får satse på 5000. Men hvis jeg vil ha fullt tier2 innen den tid da jeg skal selge, så kan jeg få det. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 5k for den accouten med bare 3 tier 2 og litt healing gear er litt for mye.. sats på 1-2k Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 5k for den accouten med bare 3 tier 2 og litt healing gear er litt for mye.. sats på 1-2k 6101353[/snapback] Det der var healing gear. Jeg har mer stormrage i Backpacken. Har 22 epix Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 En kis i klassa har slutta så han skal kontoen til meg for 250.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 5k for den accouten med bare 3 tier 2 og litt healing gear er litt for mye.. sats på 1-2k 6101353[/snapback] Det der var healing gear. Jeg har mer stormrage i Backpacken. Har 22 epix 6101616[/snapback] Hrm, har rundt 20 epics og 30ish Nexuses jeg Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Sluttet i desember 05, Etter at guildet mitt ble high-end og kicket meg fordi jeg ikke logget på hver dag. Hadde ikke tid til all endgame spillingen, og orket ikke tanken på å bli med i et guild jeg ikke kjente. Men nå i mai snakket jeg med en kompis på en RPPVP server, og da ble jeg hektet igjen, skulle bare..... Så nå lagde jeg en char på Defieas Brotherhood, og for min egen del er det gøy å spille hodre da jeg kun har spilt alliance mage (ja det er som å pisse på et strømgjerde uten ordentlig gear) RP gjør spillet mer levende, og jeg gleder meg til Burning Crusade. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det jeg synes er MEST tragisk, er at folk som slutta for 6 måneder sia fortsatt sitter og GLOR på wow forumet, om du ikke spiller hvorfor kommer dere hit og "lolol jeg quittet, DRITTSPILL" forbanna tragisk. Så nå sitter dere og surfer på et forum og kviner, istedenfor å game >_< Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det jeg synes er MEST tragisk, er at folk som slutta for 6 måneder sia fortsatt sitter og GLOR på wow forumet, om du ikke spiller hvorfor kommer dere hit og "lolol jeg quittet, DRITTSPILL" forbanna tragisk. Så nå sitter dere og surfer på et forum og kviner, istedenfor å game >_< 6110063[/snapback] Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå