mobilfreek Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vell i dag bestemmte jeg meg var så lei av å farme instances for gear, prøve å komme fra rank 11-12 som tar lang tid for meg som ikke pvper så mye lenger var rett og slett lei av spillet og deleted alle charene mine .. noen andre som har sluttet? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vell i dag bestemmte jeg meg var så lei av å farme instances for gear, prøve å komme fra rank 11-12 som tar lang tid for meg som ikke pvper så mye lenger var rett og slett lei av spillet og deleted alle charene mine .. noen andre som har sluttet? 6058663[/snapback] Tanken har fristet, men jeg kan ikke akkurat si jeg er lei av spillet, ei heller at jeg har lyst. Både å fortsette og å slutte frister, så jeg prøver å finne en balanse Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fryste accounten min i august. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg sluttet sist Fredag. Det ble bare så utrolig kjedelig å løpe rundt og grinde. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det som egentlig fikk meg til å slutt var det at jeg syntest det var kjedelig, og når oblivion kom spillte jeg det, og etter det har jeg ikke jøpt nytt gamecard. Lengter ikke tilbake......ennå. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har klart å holde imot hittil, men bestilte spillet i dag og håper jeg ikke blir alt for opphengt i det med tanke på skole og sånt. Men jeg skal klare det! Skal ikke la livet bli styrt av et dataspill. Har heller ikke planer om å dø av sult/søvn etc. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg var clean i tre måneder emn sprakk da kompisen min skulle låne accounten min (måtte bare tiite litt på characterene mine ) Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg sluttet første gang på lvl 40 og var vel borte en 4 måneder. Så fortatte jeg igjen med ny glød. Så sluttet jeg igjen etter å ha vært lvl 60 en stund. Nå har jeg nettop aktivert kontoen min IGJEN og slettet min lvl 60 human mage for å starte en undead lock på samma serveren:p Skal bli kult å møte guildies i BG'`s^^ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har ikke spilt på over to måneder nå. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg sluttet første gang på lvl 40 og var vel borte en 4 måneder. Så fortatte jeg igjen med ny glød. Så sluttet jeg igjen etter å ha vært lvl 60 en stund. Nå har jeg nettop aktivert kontoen min IGJEN og slettet min lvl 60 human mage for å starte en undead lock på samma serveren:p Skal bli kult å møte guildies i BG'`s^^ 6058809[/snapback] Haha, driver å vurderer om jeg skal slette min for å starte horde på samme server jeg og : b Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 For å ikke miste charren din, kan du heller bare migrate med din lvl 60, for så å lage en ny på PvP servers Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Sletta nettopp WoW. Skal se hvor mange dager jeg greier å holde meg Men ja WoW er blitt ganske kjedelig, etter å ha grinda exalted med if ble jeg litt lei, siden man må grinde rep med nozdormu for å oppgradere armor osv ;_; Jeg gir opp... Edit: Jeg har prøvd å sletta main, men det tok vel 5 min til jeg logga på ein alt å kontakta gm =/ WoW er som en jobb for meg nå, grinder jeg ikke rep, er jeg på raids å skaffer dkp for å få bedre gear etc.. Og den minimale mengden med rogue drops for oss er så skrudd at alle roguesa har mye dkp så det blir hardt å skaffe items. So wish me luck med å slutte med wow. Er desverre ikke så enkelt for meg =| trur nesten jeg er avhengig. Endret 7. mai 2006 av JokuM Lenke til kommentar
aemil Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Slutta for ca 2 måneder siden, og har ikke savna det det minste. Fant ut at det faktisk ikke var noe poeng å farme etter epix når jeg allikevel ikke orka å spille WoW utenom raidinga. Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hva er denne latterlige trenden med å slette characters? Hvorfor ikke bare la kontoen ligge til senere en gang? Ikke rart GM's får det travelt med glupinger som dere her Endret 8. mai 2006 av Blakken Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 selv har jeg ikke planer om og slutte for jeg synes det er gøy men for dem som skal/prøver og slutte bare tenk på pengene dere sparer feks Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er vel over to måneder siden jeg sluttet. Lengter overhodet ikke tilbake. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Etter å ha spilt mer eller mindre sammenhengende siden november, kom vendepunktet i påsken. Plutselig mistet jeg totalt lysten til å spille, dette kan kanskje komme av at questloggen min nå kun inneholder quester jeg ikke kan gjøre alene (Onyxia- og Razelikh-questlinjene, Attunement To The Core, Tier0.5-oppgraderingene (Strat UD på 45 min) og Silithus-questene bl.a). Jeg er en typisk solospiller og ikke så veldig sosial av meg - WoW er mitt aller første MMORPG. Har foreløplig ikke fryst kontoen min, men siden jeg nå om kort tid skal på 5 ukers sommerferie til Sørøst-Asia, blir det nok gjort uansett. Da skal jeg bruke anledingen til å tenke over om jeg skal fortsette å spille WoW. Men - jeg har allerede forhåndsbestilt Burning Crusade, så mest sannsynlig kommer jeg nok sterkere tilbake... Endret 8. mai 2006 av EviLEddiE Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg er lei wow etter å ha spillt det nesten 60 dager played. Jeg har også prøvd å slutte, men klarer det ikke. "its an adiction".... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvorfor slette? Tjener mer på å selge accounten sin.. Det skal jeg gjøre når jeg er ferdig med wow, men det er god stund til Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Over 110 dager til sammen på warrior og prest nå. Sluttet med endgamestuff med warrioren og lagde meg en alt på ny server. Hadde jeg ikke tatt valget med å kutte ut raidinga så ville jeg nok slutta med wow. Ble alt for mye spilling i highend guild. Trives nå som casual gamer og har ingen nåværende planer om å slutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå