Typho Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeeeeeeeeeeehaa!! Min tv er nå sendt fra Lefdal! *glede seg* 6062139[/snapback] Har du fått mail med sporingsnummer? Min står også som sendt hvis jeg går inn på orderen min hos Lefdal. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg sendte mail nå for å høre om jeg kunne få sporingsnummeret.. Jeg håper/regner med min tv også er sendt, men man kan jo aldri vite.. hehe Lenke til kommentar
Typho Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Min har også hatt status "sendt" siden forrige uke Men som sagt så hadde de fått en forsinkelse på leveringen. Fikk beskjed om at jeg får en mail med sporingnummer når den blir sendt. Så vi må nok bare smøre oss med litt tålmodighet Endret 8. mai 2006 av Typho Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Min har også hatt status "sendt" siden forrige uke Men som sagt så hadde de fått en forsinkelse på leveringen. Fikk beskjed om at jeg får en mail med sporingnummer når den blir sendt. Så vi må nok bare smøre oss med litt tålmodighet 6063756[/snapback] Ja, jeg har smørt meg så lenge med tolmodighet nå at jeg begynner å bli vandt til det Håper uansett at jeg får den innen 10 dager Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Sendte mail i går og fikk bekreftelse på at den var sendt i dag! Sporingsnummer fulgte også med ja! Sitter bare nå og venter på godbiten, men hittil står det bare at posten har mottat info om sendingen, hva nå det skulle bety... Men det er nok gode sjanser for at også deres tv-er er sendt da vil jeg tro. Endret 8. mai 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Da var min også sendt, med sporingsnummer Gleder meg masse til å få ny tv i hus Fikk forresten mail om at den kan hentes på posten om 2-3 dager Endret 9. mai 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Typho Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fankern, min er ikke sendt ennå Sendte mail nettopp for å høre hva som skjer. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fankern, min er ikke sendt ennå Sendte mail nettopp for å høre hva som skjer. 6072202[/snapback] Huff, håper din blir sendt i morra eller noe da Er ikke noe greit med disse forskjellsbehandlingene.. Hvor i Norge bor du? Dette har ofte mye å si.. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Da lå min på poskontoret! Skulle visst ikke få pakksporing jeg Men samme det. Skal dra å hente den nå btw. bor i Drammen Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Har nettopp hentet min nå! Sitter faktisk og bruker den som PC skjerm i dette øyeblikk! Fantastisk bilde kvalitet må jeg si, i hvertfall det jeg har sett nå i disse få minuttene jeg har prøvd! Veldig fornøyd! Endret 10. mai 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 KNALL, maks misunnelig Fettgnomen ;D Gidder du legge ut noen bilder fra kamera? Vurderer selv skjermen her men vet ikke helt hvordan den ser ut IRL.. Pics plz Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Har nettopp hentet min nå! Sitter faktisk og bruker den som PC skjerm i dette øyeblikk! Fantastisk bilde kvalitet må jeg si, i hvertfall det jeg har sett nå i disse få minuttene jeg har prøvd! Veldig fornøyd! 6076849[/snapback] Må si meg helt enig. Alt fra den fantastiske bildekvaliteten, Designet til HD-mulighetene er bare helt Har allerede klart å forelske meg i tv'n min opptil flere ganger Til og med mamma ble forelsket i den, som ikke er spesielt glad i sånne ting Nå skal hun liksom se film nede hos meg, haha glem det Endret 13. mai 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Larsmoen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 R72 er sikkert en bra TV, vurderte denne selv.Men M61 er fremdeles en bedre modell enn R72, så gikk for den istedenfor, da prisen var ca 13 000. 6060892[/snapback] R71/R72 har vel gaming mode og er vel mer farge sterk enn m61+lettere+dreibar fot+billigere Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 KNALL, maks misunnelig Fettgnomen ;D Gidder du legge ut noen bilder fra kamera? Vurderer selv skjermen her men vet ikke helt hvordan den ser ut IRL.. Pics plz 6090058[/snapback] Sorry!! Jeg har ikke kamera, men skal se om jeg kansje får lånt ett til uken... Men uansett så mener jeg du trygt kan velge denne skjermen! Etter noen dagers bruk så blir jeg bare mer og mer glad i den! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 KNALL, maks misunnelig Fettgnomen ;D Gidder du legge ut noen bilder fra kamera? Vurderer selv skjermen her men vet ikke helt hvordan den ser ut IRL.. Pics plz 6090058[/snapback] Sorry!! Jeg har ikke kamera, men skal se om jeg kansje får lånt ett til uken... Men uansett så mener jeg du trygt kan velge denne skjermen! Etter noen dagers bruk så blir jeg bare mer og mer glad i den! 6097666[/snapback] Kan sikkert legge ut et par etterhvert jeg Lenke til kommentar
garbageguy Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg er også på utkikk etter denne skjermen Hadde vært kult om dere som har vært så svinaktig heldige og fått TV til <10 000 spenn når den egentlig koster skjorta kunne legge ut bilder ja. MASSE bilder Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja, lokiboki, post!! Vil se mange.. forskjellige vinkler, baksida, tilkoblinger, fjernkontroll, etc! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Her har dere ivertfall 1 bilde: Klarte av en eller annen merkelig grunn, kun å legge til 1 bilde i vedlegget Endret 16. mai 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) jeg er forelsket... 6115856[/snapback] Hehe fint å høre, den er så absolutt til å anbefalles Endret 16. mai 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå