capone-82 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hei håper noen her kan hjelpe meg. Hver gang jeg starter opp PC og kommer inn i windows, så kommer C:\ opp i eget vindu...dette er slitsomt å måtte lukke den for hver gang. Hva skal jeg gjøre for å unngå dette..? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 start>kjør>msconfig>oppstart/startup. se om det ligger noe om det der, er ikke sikker men verdt et forsøk Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 takk har sjekket nå..men fant liksom ikke noe d kunne være...er jo ikke helt sikker på hva jeg leter etter heller da... Lenke til kommentar
JANMS Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Sjekk etter linjer som peker på cmd.exe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! Hva ligger i oppstarts-mappa på start-menyen? Søk etter spyware og virus. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 jeg fant noe som het hkcmd.exe , så jeg haket av denne og startet på nytt, og problemet va fortsatt der.. i oppstart mappa mi er det ingenting.. hmm.. Lenke til kommentar
JANMS Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis du sjekker i registeret disse nøklene: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Runonce HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Runonce HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnceEx HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Runonce Sjekk hvilke linjer som ligger i disse nøklene. Her kan det ligge noe som sier fra om hva som starter opp hver gang windows kjører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå