Martin-sama Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Jeg er storfan av system of a down, har blitt det i det siste. Men siden mine kunnskaper innen musikk er like liten som fanboys egentlige kunnskap om sitt produkt, vet jeg ikke hvilke andre band jeg liker. Noen som vet band som ligner system of a down? De har en ganske alternativ måte å spille på, men noen må da likne! Håper noen kan hjelpe! Martin-sama Endret 7. mai 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
GiinaH Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 vetikke om det er helt som du er ute etter, men jeg vil tro du kommer til å like KoRn =) de spiller engod del på samme måte.. ellernoesånt du får se om du liker dem Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 vetikke om det er helt som du er ute etter, men jeg vil tro du kommer til å like KoRn =) de spiller engod del på samme måte.. ellernoesånt du får se om du liker dem 6058815[/snapback] Ja, stemmer! Har hørt noe bra av dem! Takk skal du ha! Åpen for flere tips! Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Disturbed faller kanskje i smak. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Disturbed faller kanskje i smak. 6059520[/snapback] Disturbed ligner vitterlig meg ikke på System of a Down! Eneste likhetne de har er et de er begge metallband som har blitt populære. vetikke om det er helt som du er ute etter, men jeg vil tro du kommer til å like KoRn =) de spiller engod del på samme måte.. ellernoesånt du får se om du liker dem 6058815[/snapback] Igjen: Eneste SoaD har til felles med KoRn er at de er populære metallband. Det er litt vanskelig å finne et band som ligner veldig på System of a Down siden de ikek prøver å følge en viss sjanger og er ganske unike, men det er noen band du kanskje kan prøve: Cheesey. Et relativt nytt men ikke så kjent band som har en del innflytelse fra System of a Down. Faith No More. Mike Patton's vokal på denne har vært en stor inspiriasjon for SoaD's vokalist. Liker du vokalen til Serj liker du nok Patton og. Endret 8. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg sa ikke at Disturbed lignet på SoaD. Men mange som liker SoaD liker også Disturbed. Personlig er jeg ikke fan av noen av de 2 bandene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Dersom du ønsker å finne musikk som "ligner på noe annet" kan Pandora.com være vel verdt å forsøke. Endret 8. mai 2006 av Vice Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Taakk for alle svar, mye nyttig, får en del nye sanger snart nå! Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du kan se om noen av bandene på similar artists ligner. allmusic Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Flyttes fra musikkskaping til musikk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Sjekk ut Rage Against The Machine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå