kaalaaker Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Eg har satt sammen en PC Det eg lurer på er om det følger med en type vifte eg har glømt som skaper sirkulering i kabinettet eller kjøler ned noke. I så fall: Treng eg dette? Kva typar bra? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 om det er kabinettvifter du tenker på (og det regner jeg med) så står det at det er plass til 2stk vifter i det kabinettet. Fant i farta ikke ut om det følger med eller hvilken størrelse det er på viftene (80mm - 92mm - 120mm). Finn ut hvilken størrelse det skal være og bestill noen papst vifter. Skader sikkert ikke å bytte ut de som følger med (om det gjør det), for de jeg har fått med ved tidligere kjøp har bråket endel Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Må eg ha om det ikkje følger med? Endret 7. mai 2006 av kaalaaker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Må og må, det er slettes ikkje dumt, men maskina vil sikkert fungere fint utan og. Det er plass til 120mm framme og bak, men var ikkje lett å konkludere med om det fulgte med eller ei. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ville kjøpt uansett, følger det noen med er de nok av laber kvalitet kontra hva man har på nett. Ville anbefalt SilenX eller mist:) God vår (sommer?) Lenke til kommentar
maskot Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Korleis kan dei som følger med være av dårlig kvalitet? Kva veit du om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå