Gå til innhold

Harddisk "hylle", noen som har moddet det før?

Anbefalte innlegg

Hei! I mitt kabinett er harddisk "hylla" på tvers over kabinettet, som er helt idiotisk. For da bråker vifta mer og luftflyten blir dårligere.

Er det noen som har gjort en sånn modd å fått løs den hylla og vridd den 90 grader ?

Er det mulig?

Jeg har nemlig tenkt til å gjøre det. Men den er festet i kabinett bunnen med noen rare

ting, ikke skruer.

Bilde: http://img411.imageshack.us/img411/2442/dsc00204jpg8cp.jpg

(Edit: IMG-tagger fjernet. Rikky)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud! Plz IKKE bruk så syk stor størrelse på bilder! :no:

Men ellers, Viss den er festet med popnagler må disse ut, Dereter må du lage nye fester for "hylla" når du vrir den. Så kan du feste den med vanlige skruer da ;)

Hvis det blir noe casemodding så ta en titt på hva "Klikka bZerk" skal lage :thumbup: Han plalegger nemlig å lage en ny "hylle" med plass til 4 harisker (tror jeg da :p) denne blir vist laget i uv-plexi :cool: , Så du kan jo ta en titt på workloggen der da ;)

Uansett, Lykke til :w00t:

Lenke til kommentar

Velvel, ta ut alt av hw, finn frem verktøy, og bor opp naglene over og under.

Så snur du racket 90 grader og fester med enten popnagler eller vanlige skruer :)

Ellers, som ..SupRnova.. sier, nytt hdd-rack ser tøffest ut, da blir kabinettet ditt lixom litt mer ditt eget.. :)

Lenke til kommentar

For noen dager siden var jeg inne å sjekke litt på arbeidsloggene her og der fant jeg en som lagde en veldig fin harddisk hylle. Den bestod av plexi og gummi-"strikker" til å holde de på. Men nå finner jeg den ikke igjen, noen som vet hvilken jeg mener?

Lenke til kommentar
For noen dager siden var jeg inne å sjekke litt på arbeidsloggene her og der fant jeg en som lagde en veldig fin harddisk hylle. Den bestod av plexi og gummi-"strikker" til å holde de på. Men nå finner jeg den ikke igjen, noen som vet hvilken jeg mener?

6083765[/snapback]

Mange som gjør det. Og de bruker noe som heter O-ringer :yes:
Lenke til kommentar
Hvilket material var HDD racket laget av?

6083800[/snapback]

*kremt*

6083765[/snapback]

Lenke til kommentar
Hvilket material var HDD racket laget av?

6083800[/snapback]

*kremt*

6083765[/snapback]

6083812[/snapback]

Hmm... Kanskje det er en ide å lese det som sto der :wee:

Hmm... kan det være mitt HDD rack han tenker på? (Er bare å sjekke worklogs å lete etter BMB ;) )

Lenke til kommentar

Klikka: Hva mente du nå? Du spurte om hva den var laget av, sant? Og det sto at den bestod av(laget av) plexi og brukt o-ringer. Hva kan være bedre svar enn det?

Eller tenkte du på UV/Klar/Sota osv.?

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...