Sonic^^ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! I mitt kabinett er harddisk "hylla" på tvers over kabinettet, som er helt idiotisk. For da bråker vifta mer og luftflyten blir dårligere. Er det noen som har gjort en sånn modd å fått løs den hylla og vridd den 90 grader ? Er det mulig? Jeg har nemlig tenkt til å gjøre det. Men den er festet i kabinett bunnen med noen rare ting, ikke skruer. Bilde: http://img411.imageshack.us/img411/2442/dsc00204jpg8cp.jpg (Edit: IMG-tagger fjernet. Rikky) Lenke til kommentar
kolas Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er sikkert popnagler det er festet med.. De kan du bore opp Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Hvordan gjør jeg det? Kan du forklare det litt mer detaljert? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Resize bildet FFS! Du bare borrer av "hodet" på popnaglene Endret 8. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Herregud! Plz IKKE bruk så syk stor størrelse på bilder! Men ellers, Viss den er festet med popnagler må disse ut, Dereter må du lage nye fester for "hylla" når du vrir den. Så kan du feste den med vanlige skruer da Hvis det blir noe casemodding så ta en titt på hva "Klikka bZerk" skal lage Han plalegger nemlig å lage en ny "hylle" med plass til 4 harisker (tror jeg da ) denne blir vist laget i uv-plexi , Så du kan jo ta en titt på workloggen der da Uansett, Lykke til Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Velvel, ta ut alt av hw, finn frem verktøy, og bor opp naglene over og under. Så snur du racket 90 grader og fester med enten popnagler eller vanlige skruer Ellers, som ..SupRnova.. sier, nytt hdd-rack ser tøffest ut, da blir kabinettet ditt lixom litt mer ditt eget.. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 For noen dager siden var jeg inne å sjekke litt på arbeidsloggene her og der fant jeg en som lagde en veldig fin harddisk hylle. Den bestod av plexi og gummi-"strikker" til å holde de på. Men nå finner jeg den ikke igjen, noen som vet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 For noen dager siden var jeg inne å sjekke litt på arbeidsloggene her og der fant jeg en som lagde en veldig fin harddisk hylle. Den bestod av plexi og gummi-"strikker" til å holde de på. Men nå finner jeg den ikke igjen, noen som vet hvilken jeg mener? 6083765[/snapback] Mange som gjør det. Og de bruker noe som heter O-ringer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvilket material var HDD racket laget av? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvilket material var HDD racket laget av? 6083800[/snapback] *kremt* For noen dager siden var jeg inne å sjekke litt på arbeidsloggene her og der fant jeg en som lagde en veldig fin harddisk hylle. Den bestod av plexi og gummi-"strikker" til å holde de på. Men nå finner jeg den ikke igjen, noen som vet hvilken jeg mener? 6083765[/snapback] Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvilket material var HDD racket laget av? 6083800[/snapback] *kremt* For noen dager siden var jeg inne å sjekke litt på arbeidsloggene her og der fant jeg en som lagde en veldig fin harddisk hylle. Den bestod av plexi og gummi-"strikker" til å holde de på. Men nå finner jeg den ikke igjen, noen som vet hvilken jeg mener? 6083765[/snapback] 6083812[/snapback] Hmm... Kanskje det er en ide å lese det som sto der Hmm... kan det være mitt HDD rack han tenker på? (Er bare å sjekke worklogs å lete etter BMB ) Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Det var ikke din bZerk. Noen andre som vet hvilken jeg mener? Edit : Noen som vet hvor jeg får kjøpt tykk plexi/lexan glass? Gjerne med farge. Endret 11. mai 2006 av Sonic^^ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Klikka: Hva mente du nå? Du spurte om hva den var laget av, sant? Og det sto at den bestod av(laget av) plexi og brukt o-ringer. Hva kan være bedre svar enn det? Eller tenkte du på UV/Klar/Sota osv.? Endret 11. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Vel den eneste worklogen der det skal lages ett HDD rack av plexi og O-ringer som ejg vet om er mitt Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Den workloggen jeg så var ferdig. Det var to plexi plater med o-ringer der hdd'en skulle festest. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Du kan jo bare sjekke linken til bildet http://snekkerboden.com/prosjekt/65.jpg (klarer du å se hvilket prosjekt det kommer fra?) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Du kan jo bare sjekke linken til bildethttp://snekkerboden.com/prosjekt/65.jpg (klarer du å se hvilket prosjekt det kommer fra?) 6089326[/snapback] Men så tenker lixom jeg ikke så langt heller hele tia da... >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå