Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Brukere i Mozilla Firefox

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med Mozilla Firefox! Av og til kommer det opp at jeg skal velge bruker. Første gang det kom opp funka ikke den egentlige brukeren. Det sto at den var brukt av et annet program. Jeg var selvfølgelig dum nok til å lage en ny bruker. Je brukte den vel og lenge men så kom dxet opp igjen, og måtte bytte, og sånn fortsatte det. Hver gang er jeg dum nok til å ikke restarte pc!

Jeg finner ikke noen system mappe til FF med brukere og heller ikke i FF! Noen som kan hjelpe meg? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ctrl + shift + esc. Kill alle instanser av firefox.

start - kjør. SKriv: firefox.exe -p

Velg riktig profil.

Grunnen til at profilen din blir låst er at firefox ikke har blitt avsluttet ordentlig, den kjører i bakgrunnen. Punkt 1 er løsning for å avslutte firefox ordentlig.

Lenke til kommentar
ctrl + shift + esc. Kill alle instanser av firefox.

start - kjør. SKriv: firefox.exe -p

Velg riktig profil.

Grunnen til at profilen din blir låst er at firefox ikke har blitt avsluttet ordentlig, den kjører i bakgrunnen. Punkt 1 er løsning for å avslutte firefox ordentlig.

6058548[/snapback]

Hvordan avslutter jeg ordentelig da? Er det ikke å bare å klikke lukk eller på jeg klikke fil->avslutt?

Lenke til kommentar

av og til skjer det noe humbug slik at du tror firefox er lukket, men den kjører en prosess uten at det synes bortsett fra i task manageren. brukerprofiler finner du forøvrig her (winxp): C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Fikk det til! Avslutta alle firefox.exe proseser og da var ikke FF profilen i bruk lenger ;)

Takke for hjelpen, nok en gang har diskusjon.no's medlemmer vært en enorm hjelp for meg gjennom denne vansklige tiden og ....bla.....bla..bla....

Heh! Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...