Gå til innhold

Skal kjøpe 4200+?

Anbefalte innlegg

Har nå, takket være tips herfra, tenkt å kjøpe meg 4200+ istedenfor 4400+. Men er det noen som klarer å overbevise meg til det siste steget over kanten? (bestill knappen)

Ville satt veldig stor pris på alt, vil gjerne bruke maskinen til tung spilling (sjekk sig'en)

Post nr 100 yaaay :w00t:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil anbefale dge og kjøpe X2 3800+, den er billigere og klokker LETT opp til 4200+/4600+ og mer. Jeg har den selv, og kjører den på 2.7GHz stabilt med standar kjøler.

Når du først skal gå for noe som er dyrere enn X2 3800+, kjøp X2 4400+, den har 1MB mer cache, men tester viser at dette har minimalt å si.

Lenke til kommentar
jeg vil anbefale dge og kjøpe X2 3800+, den er billigere og klokker LETT opp til 4200+/4600+ og mer. Jeg har den selv, og kjører den på 2.7GHz stabilt med standar kjøler.

Når du først skal gå for noe som er dyrere enn X2 3800+, kjøp X2 4400+, den har 1MB mer cache, men tester viser at dette har minimalt å si.

6058287[/snapback]

Har lite lyst til å innbalnde meg i klokking, siden det er den type ting jeg tenker "bare litt til" helt til det jeg holder på med ryker til |-| £ L \/ £ 7 7 £.

Er litt keen på 4400+ og ja, men hvis det er så liten forskjell vil det merkes?

Lenke til kommentar

6058332[/snapback]

Det vil ikke merkes.

Kjøp deg 4200+, å betale så mye for en forskjell som såvidt merkes er ikke verdt det.

6058347[/snapback]

Ja tar 4200+ jeg, takk for svarene folks

Lenke til kommentar

6058287[/snapback]

Har lite lyst til å innbalnde meg i klokking, siden det er den type ting jeg tenker "bare litt til" helt til det jeg holder på med ryker til |-| £ L \/ £ 7 7 £.

6058332[/snapback]

det ryker aldri til helvette uansett. værste som kan skje er at du må resette cmos med en liten jumper på hovedkortet. cpu levetid minker fra 300år til 150år, ÅNEI SÅ SYND.

Lenke til kommentar

6058287[/snapback]

6058332[/snapback]

det ryker aldri til helvette uansett. værste som kan skje er at du må resette cmos med en liten jumper på hovedkortet. cpu levetid minker fra 300år til 150år, ÅNEI SÅ SYND.

6059171[/snapback]

Så lenge det ikke blir noe ekstremt ut av det, så er klokking helt urfarlig!

Lenke til kommentar

Hei, hadde egentlig bestilt en x2 3800+ men så må jeg bestille på nytt igjen i dag(pga en annen vare jeg bestile ikke var på lager)

Og har bestemt meg for 4200+ :) men et spm, når det er BOX utgave følger det med kjøler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...