Gå til innhold

Dyppe McDonalds chips i milkshake?

Anbefalte innlegg

Henrik2k: FYI er "chips" i USA det vi omtaler som potetgull. Så når folk spør "you want chips and a drink with that", så ja, så er det faktisk potetgull. Mange steder serverer små poser potetgull samme med maten, i stedet for pommes frites, som blir omtalt som "fries".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det så utrolig uvanlig å gjøre dette da? Har selv gjort det mange ganger, og det smaker ganske bra...

6060184[/snapback]

Ganske bra? Hver for seg er disse matproduktene bedre enn "ganske bra".

6060195[/snapback]

I dine øyne, kanskje... Jeg for min del syns chipsen smaker bedre, men milkshaken smaker best "plain".

Lenke til kommentar

Jeg har jobba på Mcdonalds i over 6år (slutta der rundt 2000), men da jeg jobba der så dyppet jeg chipsen i både shake og is...for å være helt ærlig...Chipsen smaker rett og slett best hvis man dypper den i is, salt smak isammen med noe som er godt og kaldt, samt søtt...digg....

Kan egentlig ikke forklares må bare prøves...

Frankie

Lenke til kommentar
Jeg har jobba på Mcdonalds i over 6år (slutta der rundt 2000), men da jeg jobba der så dyppet jeg chipsen i både shake og is...for å være helt ærlig...Chipsen smaker rett og slett best hvis man dypper den i is, salt smak isammen med noe som er godt og kaldt, samt søtt...digg....

Kan egentlig ikke forklares må bare prøves...

Frankie

6060219[/snapback]

Støtte! Takk!

Lenke til kommentar
Henrik2k: FYI er "chips" i USA det vi omtaler som potetgull. Så når folk spør "you want chips and a drink with that", så ja, så er det faktisk potetgull. Mange steder serverer små poser potetgull samme med maten, i stedet for pommes frites, som blir omtalt som "fries".

6060123[/snapback]

Ja og nei.....Man har da også "fish and chips" som igjen er fries om du vil...man har også "potato chips" som også er potetgull...

Kommer litt ann på hvem man snakker med hvor ;)

Frankie

Lenke til kommentar
Omgomgomg, i Frankrike serverer de majones til chipsen. Hva skjer med verden!?!

6058780[/snapback]

Henger du ikke med....du får også majones til "fries'en" her i norge da, ble jo introdusert mens jeg jobba på McD tilbake i 1994....

Man tar en pakke majones og blander i to pakket ketchup og en pose med pepper...så dyper man fries'en....Digg

Frankie

Lenke til kommentar
Ja og nei.....Man har da også "fish and chips" som igjen er fries om du vil...man har også "potato chips" som også er potetgull...

Kommer litt ann på hvem man snakker med hvor ;)

Frankie

6060234[/snapback]

Men fish&chips er England, Fries er USA... Chips - England, Fries - USA. skjønner?

Lenke til kommentar
Henger du ikke med....du får også majones til "fries'en" her i norge da, ble jo introdusert mens jeg jobba på McD tilbake i 1994....

Man tar en pakke majones og blander i to pakket ketchup og en pose med pepper...så dyper man fries'en....Digg

Frankie

6060246[/snapback]

Den oppskriften minner om Thousand Island-oppskriften? Noen som bruker det på chips her også...

Lenke til kommentar

6058780[/snapback]

Frankie

6060246[/snapback]

Nei, nei, nei. Du tar et beger med ketchup og heller i en pose salt og en halv med pepper, evt to med salt og en med pepper ettersom hvor mye ketchup det er snakk om. Så dypper du. :love:

Lenke til kommentar

6058780[/snapback]

Frankie

6060246[/snapback]

Man KAN få det, ja, men i Frankrike så er det vanlig å få med majones.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...