Gå til innhold

Noe om Whitebox?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ventet leeenge, husker ikke akkurat. De klarte ikke å levere de varene jeg bestillte. Jeg skulle slippe å betale for oppgraderingen. Da de lovet meg det jeg egentlig ville ha.

Jeg ble lettere irritert etter mye tøv fra dems side. Jeg truet med ditt og datt. Og til slutt ble mine trussler virkelige. Jeg dro til dem og fikk hentet ut min maskin med makt og kontant oppgjør. Noe som tilslutt ble mer enn avtalt. Som jeg senere klarte å true tilbake ++.

Det er desverre ikke så veldig mye possitivt å si om dem. Bortsett fra at jeg fikk en pepsi max jeg ikke åpnet (gratis).

-Thelle-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

DE SUGER HESTKUKK!

HAter dem.. greit nok billige PC`er osv.. men kan de levere? neeij! Kan de svare på spørsmål kjapt? eller levere god service ? Neeij!

Lenke til kommentar
DE SUGER HESTKUKK!

HAter dem.. greit nok billige PC`er osv.. men kan de levere? neeij! Kan de svare på spørsmål kjapt? eller levere god service ? Neeij!

6059448[/snapback]

Har du noe grunnlag for å skrive dette? forklar...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123
DE SUGER HESTKUKK!

6059448[/snapback]

Har du noe grunnlag for å skrive dette? forklar...

6059607[/snapback]

Ja, De kan som sagt ikke levere i tide, vet faktisk ikke om de kan greie å levere i det heletatt.. for jeg blei for lei alt det tullet dems.. når jeg sendte mail til dem og spurte om ting, og foreslo at de feks kunne fjerne den banneren om at de har fått inn et nytt parti med PC`er absolutt ikke kom til å få inn på en liten stund.

Fikk jeg beskjed om at den jeg skulle ha ikke var på lager, så jeg kunne heller kjøpe en annen, som jeg gjorde, men var hvist samme mølet med den.. jaja..

Kommer ikke til å ha noe mere med dem og gjøre jeg..

men alle som vurderer det, styr unna! jeg hørte en del om dem før, helt til jeg så på TV2 Hjelper deg at en av PC`ne dems hadde vunnet en eller annen test, så jeg tenkte de sikkert hadde skjerpet seg..

BTW Skrivefeil er okey:)
Lenke til kommentar

tja brukte sykt lang tid på å levere, men fikk en fryktelig god maskin! fikk noe småtteri som kompansasjon på den lange leverings tiden! men jeg visste att de var utsolgt når jeg bestillte men det drøyde bra lenge likevell!

men fikk maskinen så fort de fikk den inn selv!

Lenke til kommentar

Styr unna Whitebox. Firmaet er etter min oppfatning fullstendig useriøst. La deg ikke blende av specsene og prisene som oppgis, det er ikke verdt det. Hvis du er i tvil om sannhetsgehalten på de mange advarselene mot Whitebox ulike brukere har kommet med her på forumet, anbefales å kontakte Forbrukerrådet sentralt. De kjenner godt til firmaet, for å si det slik.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest member-101642

Eg måtte vente to månadar før eg endeleg fekk CL 66. Lang besvaringstid på henvendelsar og eldendig leveringstid. Men no er alt slikt gløymt, særs godt nøgd med kjøpet. :cool:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Eg måtte vente to månadar før eg endeleg fekk CL 66. Lang besvaringstid på henvendelsar og eldendig leveringstid. Men no er alt slikt gløymt, særs godt nøgd med kjøpet. :cool:

6268153[/snapback]

Da er det bare å vente på første feil, og se om de i det hele tatt hjelper deg. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...