Frohman Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! Det finnes sikkert mange World Editorere her og jeg synes vi burde få en tråd der vi kan kose om vår lille vakkerhet. For å begynne kan jeg si at Warcraft 3 har den mest geniale World Editoren ever! Der kan du forandre nesten alt. Jeg har hørt at man også kan legge til nye skins og stemmer, noe som kan føre til at du kan lage en HELT ny rase! Fyr løs! Larz Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kan tippe denne bli stengt. Siden de ikke vil ha samletråder blabla, uoversiktelig bla bla, lite brukervenlig Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kan tippe denne bli stengt. Siden de ikke vil ha samletråder blabla, uoversiktelig bla bla, lite brukervenlig 6067759[/snapback] Når du kommenterer det på den måten blir den _hvertfall_ stengt. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Eg vil ikkje stenge tråden, det finnes mange kjekke World Editorer der ute som det kan vera greit å fortelja sine erfaringer om. Gjerne kom med mange argumenter om kvifor du liker eller misliker ein World Editor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå