EG-s Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har en reserve mobil med talkmore abb. Hadde bruk for den i dag, men får melding om at det kun er noen få kroner igjen på abb. Dette er vel gammelt nytt, men ser nå at det er innført et snik gebyr på 39 kr. Eneste grunnen til at en valgte talkmore i sin tid, var pga. ingen slik minimums ringetid etc. Så, nå har de altså endret vilkårene drastisk fra "ingen avgifter\begrensinger" når jeg meldte meg inn. Fant ut dette når jeg logget meg inn på kontoen, 15 kr i ringetid og 39 kr i gebyr. Herregud..kunne likegodt brukt ringkontant som en skiftet ifra. Så., er det noen gode alternativer hvor det ikke er "minimums ringetid\beløp" eller mnd. avgift. og har de lov til dette? De sender sms om "vervings tilbud", men ikke et ord om dette. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 De har lov til dette ja, og det har stått på sidene lenge nå... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 vel..siden dette var reserve tlf, så har en ikke sjekket nettsiden på lenge. Ble bare utrolig forbannet,-siden det var akkurat mangelen på "minimumsforbruk" som fikk en til å velge dem. En annen ting som gjør at en blir forbannet, er at de sender sms om "vervinger", men ikke et ord om dette. fin måte å tappe kontoen hos folk som har dette abb på en reserve tlf, jeg tror ikke jeg er den eneste. Så ta seg betalt igjen for å aktivere abb igjen siden saldoen er tom. noextras virker veldig lokkende nå Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 www.onecall.no sin kontantløsning har vel ingen minimumspåfylling heller... kjenner flere som bruker OneCall og er fornøyd med dem. -snubbel Lenke til kommentar
peterdenstore Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 skjønner Talkmore godt jeg. Talkmore og alle andre service providere betaler ca 20 pluss mva per mnd til TN el NC. På kundeservice i Talkmore sa de at de hadde flere tusen abm som benytter de i "reserve" el som alarmtelfon. Dette er dårlig business. Jeg jobbet tidligere i Tele2 og de jobber på akkurat samme måten der. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) vel..siden dette var reserve tlf, så har en ikke sjekket nettsiden på lenge. Ble bare utrolig forbannet,-siden det var akkurat mangelen på "minimumsforbruk" som fikk en til å velge dem. En annen ting som gjør at en blir forbannet, er at de sender sms om "vervinger", men ikke et ord om dette. fin måte å tappe kontoen hos folk som har dette abb på en reserve tlf, jeg tror ikke jeg er den eneste. Så ta seg betalt igjen for å aktivere abb igjen siden saldoen er tom. noextras virker veldig lokkende nå 6058376[/snapback] Hvis det er en reserve tlf, som du kanskje har avslått når du ikke bruker den, hva er oddsen for at du hadde fått meldinga når du slo den på? En SMS ligger max 7 dager i nettet før den blir slettet, altså operatøren forsøker å sende den ut i 7 dager. Er telefonen avslått i den perioden vil jo altså du ikke motta den SMS'en. Det samme gjelder jo folk som bruker det i alarmsystem eller varmesystem på hytta... Det har dessuten vært en tråd med dette emnet tidligere. Ingen grunn til å ha 2 tråder om samme emne? Endret 8. mai 2006 av Candyluv Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 jepp, fant den andre tråden. og nei,- tlf er ikke avslåttt, men alltid på. Brukes mest til mottak av samtaler. Men uansett, skiftet til noextras. Ikke fordi en ofte ringer for under 40 kr pr. mnd, men pga av talkmores snik innføring av dette. De sender sms om "vervinger" og nye priser, men ikke et ord om dette, så det tyder på at de ville tømme saldoen hos småbrukerne. Småbrukerne er igjen svært sjelden inn på websidene deres også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå