Gå til innhold

Forbedring av design?

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Hei! Jeg har sett på et design som jeg har laget for ikke så lang tid siden, og fant ut at jeg kunne bruke designet. Det jeg også fant ut var at designet var litt kjedelig. Det var liksom litt tomt. Noen som har forslag av forbedring til hva jeg kan gjøre med designet?

Design

-Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var liksom litt kjedelig det som er under headeren. vet ikke helt hva, men bare ga meg et kjedelig inntrykk! er jo ikke noe tekst der enda da, så er kanskje litt tidlig å avgjøre!

men headeren er grei. kanskje litt mye avstand mellom headeren og det som er under.. kanskje litt mye luft over også!

News og Menu boksene likte jeg ikke i det hele tatt! kanskje fordi de har runde kanter i motsetning til resten, men ellers var de ikke så pene uansett!

Endret av lazaa-
Lenke til kommentar

Syns egentlig headeren kunne vært kraftig forbedret også, ved å ganske enkelt gå vekk fra den småkjedelige symmetrien. Prøv å eksperimentere litt med posisjoneringen av teksten.

Liten ting med menyen: Elementene har så mye luft mellom hverandre at man får en veldig "blinkende" effekt når man beveger musa opp og ned over menyen. Lurer på om det kan fikses ved å sette en fast høyde på linkene i menyen, eller i det minste sette padding istedenfor margin (da skal det vel funke i Opera og FF iallfall).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Syns egentlig headeren kunne vært kraftig forbedret også, ved å ganske enkelt gå vekk fra den småkjedelige symmetrien. Prøv å eksperimentere litt med posisjoneringen av teksten.

6058767[/snapback]

Hvor da? Litt mer ned til høyre eller noe slikt? Og har du noen forslag til hva jeg kan gjøre med headeren da? Legge inn et bilde eller noe slikt?

PS: Siden skal bli brukt til CS: S clan side.

Lenke til kommentar

Tja... Prøv deg fram med for eksempel å minske høyden, og flytte "Clan name" nesten helt til venstre og "Counter-Strike" nesten helt til høyre. Prøv noe annet enn streng symmetri, men pass på å holde en balanse i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...