jojo123 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Skal kjøpe meg PC, skal ikke overklokke... Skal brukes mest til spill, men også til video- og bilderedigering, vanlig bruk, og skal prøve meg litt på å lage musikk... Her er et forslag: CPU: Her har jeg vel bestemt meg: AMD Athlon 64 X2 4200+ sokkel AM2 PSU: Her er jeg ikke helt sikker: Hiper HPU-4B580 HK: Her vet jeg ikke, dette er bare et eksempel for å få det inn i prisen: MSI K9N Ultra DVD: her har jeg plukket ut denne: Nec ND-3550 RAM: Dette er den billigste: TwinMOS DDR2 PC4300 2048 MB Dual Pack HD: denne er vel grei?: Western Digital Caviar SE 320 GB S-ATA GPU: Her har jeg valgt dette: XFX GeForce 7900 GT 256 MB Printer: Her har jeg tenkt meg ut denne, virker som en god allround-skriver: Canon Pixma iP4200 Kabinett: Åpen for forslag, har sett litt på dette: Thermaltake Xaser Tsunami VA3000SWA Headset: Dette: Sennheiser PC 150 Mus: Denne skal jeg ha: Razer Copperhead Høyttalere: disse skal jeg ha: Logitech X-530 Tastatur: Dette skal jeg ha: Logitech Media Keyboard TV-kort: Har er jeg usikker, er dette noe?: Hauppauge WinTV Express Skjerm: Skal være billigst mulig og ha høydejustering: Samsung Syncmaster 940B Link til Prisguide-handlevogn: Her! Vil ha alle tilbakemeldinger, positive og negative... Og tips til ting jeg bør forandre, eller kan forandre for å spare litt penger... Endret 8. mai 2006 av lubricator Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 CPU: Her har jeg vel bestemt meg: AMD Athlon 64 X2 4200+ sokkel AM2PSU: Her er jeg ikke helt sikker: Hiper HPU-4B580 6057871[/snapback] Bare en rettelse: CPU: Fin prosessor, samme som jeg har bestilt. MEN! AM2 har ikke kommet! Kommer ikke før til sommeren! PSU: Også samme som meg, og meget godt fornøyd Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! Det er nok litt tidlig å bestille AM2 nå ja, før tester av de ferdige produktene er klare, og prisene er veldig usikre. Harddisk, skjermkort og strømforsyning er gode valg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 jeg vet at det ikke har kommet... men jeg kommer til å vente på am2 uansett... Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kom heller tilbake til oppsettet ditt når du skal kjøpe da. Vil tro at det kommer bedre ting etterhvert.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kom heller tilbake til oppsettet ditt når du skal kjøpe da. Vil tro at det kommer bedre ting etterhvert.. 6058969[/snapback] Ja, det blir umulig for oss å vite hva som vil være tilgjengelig om noen måneder. Prisene og hva som er det beste tilbudet kan endre seg fra dag til dag. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Mus: Denne skal jeg ha: Sennheiser PC 150 Det der er ikke noe mus mvh anki Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 si noe saklig om du skal si noe du.... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøp etter sommeren og spør da, sol deg imens x) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 si noe saklig om du skal si noe du.... 6061730[/snapback] sier hva jeg vil jeg Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) jo, men det er noe som heter retningslinjer... Dette var da vel billig... skal jeg slå til eller skal jeg vente til juni/juli? Endret 8. mai 2006 av lubricator Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva er det du skal egentlig?? Kjøpe pc med en AMD X2 42OO+, eller vente på AM2 som sikkert ikke vil hete X2 4200+ ?? Og hvis du uansett skal vente på AM2 som du sier. Hvorfor da kjøpe et x1800xt kort, når et x1900xtx sikkert koster det samme innen AM2 er verdt prisen.. Finn ut hva du vil, og når du vil så blir det enklere å hjelpe deg Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøp etter sommeren og spør da, sol deg imens x) 6062178[/snapback] I sommerferien kan man jo gjøre hva man vil, inkl. spille. skolen starter jo til høsten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Si noe saklig.......jo, men det er noe som heter retningslinjer... 6064178[/snapback] Ehm... jo, men Anki svarte jo saklig? Hun leste på ditt innlegg å sa at det du hadde skrevet ikke var en mus? Hvor mye mer saklig kan det bli Ingen vits i å vente spør du meg, det kommer ALLTID nye ting uansett. Og jeg vil heller vente litt og lese ett par tester først, og danne meg en mening om hvordan jeg vil sette opp mitt AM2 system, enn å kjøpe det første som kommer ut. Ettersom de første vil bli grisebanket av de som kommer noen uker senere, det er jeg sikker på. Lakkemuss Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Si noe saklig.......jo, men det er noe som heter retningslinjer... 6064178[/snapback] Ehm... jo, men Anki svarte jo saklig? Hun leste på ditt innlegg å sa at det du hadde skrevet ikke var en mus? Hvor mye mer saklig kan det bli Ingen vits i å vente spør du meg, det kommer ALLTID nye ting uansett. Og jeg vil heller vente litt og lese ett par tester først, og danne meg en mening om hvordan jeg vil sette opp mitt AM2 system, enn å kjøpe det første som kommer ut. Ettersom de første vil bli grisebanket av de som kommer noen uker senere, det er jeg sikker på. Lakkemuss 6069177[/snapback] enig med deg Lukas, men jeg er ikke jente.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) enig med deg Lukas, men jeg er ikke jente.. Ok sorry, har en veninne som blir kalt Anki skjønneru. Men jeg heter ikke Lukas heller :!: Endret 9. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 han går i klassa mi da... så ikke ta alt så seriøst... Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvorfor ikke vente på intel conroe da `isted for am2? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 har tenkt litt på det og... må se når releasen på den er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå