Åsmund Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei. Jeg har søkt google og forumet. Når jeg skal endre filnavn ved å lime inn tekst så må jeg vente en evighet før jeg kan klikke meg vekk. Jeg får beskjed om at jeg ikke kan endre fila fordi fila er i bruk. Virker som at pc en ikke takler den lille minneoverføringen. Noen har en løsning? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei. Jeg har søkt google og forumet. Når jeg skal endre filnavn ved å lime inn tekst så må jeg vente en evighet før jeg kan klikke meg vekk. Jeg får beskjed om at jeg ikke kan endre fila fordi fila er i bruk. Virker som at pc en ikke takler den lille minneoverføringen. Noen har en løsning? 6057768[/snapback] Gjelder dette absolutt alle file, eller bare en bestemt fil? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 alle videofiler. Men det skjer ikke alltid. det er i perioder. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 alle videofiler. Men det skjer ikke alltid. det er i perioder. 6057970[/snapback] Er kanskje litt dumt spørsmål, men du har ikke videofilene åpne i ett annet program mens du prøver å rename de? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 nei. Det funker etterhvert men må vente lenge etter at jeg har limt inn teksten før jeg kan "klikke meg vekk/bekrefte/fullføre" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå