tommy_89 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei Som de fleste sikkert har fått med dere har NTE startet å bygge ut fiber i Nord-Trøndelag, men det hjelper meg lite når jeg bor i Sør-Trøndelag =/ . Er det noen som har hørt noe om utbygging av fiber i Sør-Trøndelag? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Bumper denne jeg Ingen som har hørt om noe i det heletatt? Skal Sør-Trøndelag legge seg på bunnen når det gjelder internett? Edit: Hvis noen av dere er veldig oppdaterte innen dette kan dere bare svare nei, hvis dere ikke vet om noe... edit2: Eneste jeg finner er dette: http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article695261.ece Noen som vet om "RIKS" hvilken form for internett RIKS tilbyr? Endret 19. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
GrH Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Selv bor jeg i Tr.heim ... hååper på at det blir fiber ja ... men har ikke hørt noe nei .... Sammenkoblet vil det nye RIKS-nettverket dekke området fra Rauma, Oppdal og Røros i sør til Åfjord i nord, og omfatte cirka 350 000 innbyggere. jeg bor jo ca midten.... er lov og håpe nei ... vet ikke jeg ... (kankje det blir noe liv i tråden hær ... ) -Djgunnah Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 ville vært en ypperlig mulighet å legge fiber nå som de graver opp hele byen for å legge varmerør fra forbrenningsentralen. uninett trur jeg tilbyr fiber i trondheim. men de har litt stive priser... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Selvsagt kommer det fiber, vil tro noe slikt er i planlegging men ikke offentligjort enda. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 ville vært en ypperlig mulighet å legge fiber nå som de graver opp hele byen for å legge varmerør fra forbrenningsentralen. uninett trur jeg tilbyr fiber i trondheim. men de har litt stive priser... 6710783[/snapback] Jepp, lønner seg å legge ut fiber sånn ja Problemet med fiber er ikke at fiber er så veldig dyrt, men at jobben for å legge det ned koster endel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå