Gå til innhold

Skal ha vannkjøling, trenger et oppsett.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt meg å kaste meg på vannkjølings-bølgen jeg og, så nå må dere hjelpe meg her :thumbup::)

Hade vert fint om noen hadde satt opp en oppsett til meg til ca. 1500 +- .

Det skal være med;

Pumpe

Slanger

Nippler

CPU & GPU blokker

Radiator

Vifter

Tank

Med tanke på pumpe/tank, vil jeg helst ha en tank der det er innebygd en pumpe, for å spare plass.

Og vil helst ha en dobber radiator.

Hardware er i signaturen :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig hadde jeg nok spart opp til en tusenlapp ekstra, men det er ikke så gærent det settet her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C05&mcat=14s385

EDIT: Jeg har samme pumpe og den sender jeg tilbake nå :thumbdown:

6057711[/snapback]

Hva var galt med pumpen?

6057738[/snapback]

Rett og slett jalla. Det verste med min var at viftekontakten var helt fucka, så den slutter å funke til tide og utide. Dessuten var det mye småting som irriterer meg. Jeg bytta ut i en mcp655, men den er over dobbel pris da :love:

Lenke til kommentar
Personlig hadde jeg nok spart opp til en tusenlapp ekstra, men det er ikke så gærent det settet her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C05&mcat=14s385

EDIT: Jeg har samme pumpe og den sender jeg tilbake nå :thumbdown:

6057711[/snapback]

Hva var galt med pumpen?

6057738[/snapback]

Rett og slett jalla. Det verste med min var at viftekontakten var helt fucka, så den slutter å funke til tide og utide. Dessuten var det mye småting som irriterer meg. Jeg bytta ut i en mcp655, men den er over dobbel pris da :love:

6057762[/snapback]

Men hva er best, Cooltek eller Black Ice Xtreme radiatorer?

Lenke til kommentar
jeg tror jeg satser på dte MIST Economy settet jeg, men hvilken GPU kjøler er anbefalt?

Jeg vet at swiftech sin er bra, men finst det noen billigere alternativ?

6058044[/snapback]

Kjøp swiftech sin, og du vil ikke angre et sekund. Den er egentlig fryktelig billig siden det følger med ramsinks. Kjøp den! Har den i bestilling selv! Gleder meg til den kommer!

Edit: Som jeg ser så har du GT versjonen av 7900. Og den trenger ikke ramsinks. Jeg tror ikke du har det på ditt? Isåfall trenger du bare å kjøpe en blokk til core hvis du skal spare penger.

Men regelen er jo:

Overklokker du gpu? Isåfall, så kjøper du også ramsinks.

Gjør du ikke, og bare håper på en stille pc, og vil spare penger så kjøper du heller en som kjøler bare core.

Min anbefaling er å kjøpe swiftech sin da.. :p

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...