Sonic^^ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! Jeg har tenkt meg å kaste meg på vannkjølings-bølgen jeg og, så nå må dere hjelpe meg her Hade vert fint om noen hadde satt opp en oppsett til meg til ca. 1500 +- . Det skal være med; Pumpe Slanger Nippler CPU & GPU blokker Radiator Vifter Tank Med tanke på pumpe/tank, vil jeg helst ha en tank der det er innebygd en pumpe, for å spare plass. Og vil helst ha en dobber radiator. Hardware er i signaturen Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Personlig hadde jeg nok spart opp til en tusenlapp ekstra, men det er ikke så gærent det settet her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C05&mcat=14s385 EDIT: Jeg har samme pumpe og den sender jeg tilbake nå Endret 7. mai 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Personlig hadde jeg nok spart opp til en tusenlapp ekstra, men det er ikke så gærent det settet her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C05&mcat=14s385 EDIT: Jeg har samme pumpe og den sender jeg tilbake nå 6057711[/snapback] Hva var galt med pumpen? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Personlig hadde jeg nok spart opp til en tusenlapp ekstra, men det er ikke så gærent det settet her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C05&mcat=14s385 EDIT: Jeg har samme pumpe og den sender jeg tilbake nå 6057711[/snapback] Hva var galt med pumpen? 6057738[/snapback] Rett og slett jalla. Det verste med min var at viftekontakten var helt fucka, så den slutter å funke til tide og utide. Dessuten var det mye småting som irriterer meg. Jeg bytta ut i en mcp655, men den er over dobbel pris da Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Personlig hadde jeg nok spart opp til en tusenlapp ekstra, men det er ikke så gærent det settet her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C05&mcat=14s385 EDIT: Jeg har samme pumpe og den sender jeg tilbake nå 6057711[/snapback] Hva var galt med pumpen? 6057738[/snapback] Rett og slett jalla. Det verste med min var at viftekontakten var helt fucka, så den slutter å funke til tide og utide. Dessuten var det mye småting som irriterer meg. Jeg bytta ut i en mcp655, men den er over dobbel pris da 6057762[/snapback] Men hva er best, Cooltek eller Black Ice Xtreme radiatorer? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Men hva er best, Cooltek eller Black Ice Xtreme radiatorer? 6057853[/snapback] Hvis du har noen hinsides kraftige vifter(100cfm+), så er BIX best . Men hvem vil vel ha så bråkete vifter? Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 jeg tror jeg satser på dte MIST Economy settet jeg, men hvilken GPU kjøler er anbefalt? Jeg vet at swiftech sin er bra, men finst det noen billigere alternativ? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) jeg tror jeg satser på dte MIST Economy settet jeg, men hvilken GPU kjøler er anbefalt? Jeg vet at swiftech sin er bra, men finst det noen billigere alternativ? 6058044[/snapback] Kjøp swiftech sin, og du vil ikke angre et sekund. Den er egentlig fryktelig billig siden det følger med ramsinks. Kjøp den! Har den i bestilling selv! Gleder meg til den kommer! Edit: Som jeg ser så har du GT versjonen av 7900. Og den trenger ikke ramsinks. Jeg tror ikke du har det på ditt? Isåfall trenger du bare å kjøpe en blokk til core hvis du skal spare penger. Men regelen er jo: Overklokker du gpu? Isåfall, så kjøper du også ramsinks. Gjør du ikke, og bare håper på en stille pc, og vil spare penger så kjøper du heller en som kjøler bare core. Min anbefaling er å kjøpe swiftech sin da.. Endret 7. mai 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå