wil Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg tenkte at jeg skulle prøve meg litt på LFS=Linux From Scratch. jeg har Red Hat 7.2 ligende fra før. kan jeg kan installere LFS under red hat eller. jeg vet at det er avansert, men jeg tenkte bare jeg skulle prøve litt. håper på mange svar. Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det burde gå bra ja. LFS er gøy :smile: Lykke til med installasjonen! Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 takker så mye. gleder meg litt jeg også. har aldri gjort det før. Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Du bør laste ned lfs boka som ligger på lfs sine sider. Bruk gjerne en annen pc til å lese den på mens du "installerer" lfs. Lykke til! PS. Positivt at du er blitt mer "seriøs" Will! mvh Oskar Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 ja, jeg synes det er ganske kuult med linux. men jeg har ikke noen annen pc som jeg kan holde på med så jeg får se hva jeg får til. jeg tror jeg skal laste ned boka som du sa. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 bare en ting. jeg fant boka, men jeg vet ikke hvilken versjon av LFS jeg har. det er den nyeste versjonen. jeg lurer på hva den heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå