just_me Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 jeg har hørt at men må tilpasse hovedkortet for at det skal passe til nVIDIA Quad SLI stemmer det? og hvis, hva må gjøres Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 det ligger et pakke tilbud på komplett: som Inneholder; * nVIDIA Quad SLI (2stk skjermkort med 2kjerner på hvert kort) * ASUS A8N32-SLI Deluxe * Tagan TurboJet 900W powersupply * Akasa Eclipse-62, Sort kabinett i aluminium * NN Antistatic Armchain 6 feet BW-106BL-L4 passer quad SLI til ASUS A8N32-SLI Deluxe? eller må det oxo tilpasses Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Brukeren Rob Halford her inne på forumet har Quad SLI på ett A8N32 kort.. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Er vel de ferreste som bryr seg nevneverdig om quad sli. Ligger over de aller flestes budsjett. Bortsett fra sånne gale folk som Rob Halford da Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 det ligger et pakke tilbud på komplett:som Inneholder; * nVIDIA Quad SLI (2stk skjermkort med 2kjerner på hvert kort) * ASUS A8N32-SLI Deluxe * Tagan TurboJet 900W powersupply * Akasa Eclipse-62, Sort kabinett i aluminium * NN Antistatic Armchain 6 feet BW-106BL-L4 passer quad SLI til ASUS A8N32-SLI Deluxe? eller må det oxo tilpasses 6057547[/snapback] Quad SLI passer til ASUS A8N32-SLI Deluxe, men du har ikke så mye plass til f.eks. ekstra lydkort og slikt... Avhengig av hvilket kabinett du har skal det ikke være store problemene å få satt dette inn. Måtte selv flytte HD til ledige brønner under CD/DVD combo, men det gikk greit. Avventer ellers en BIOS oppdatering fra ASUS til A8N32-SLI Deluxe for at ting skal fungere godt sammen. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 det ligger et pakke tilbud på komplett:som Inneholder; * nVIDIA Quad SLI (2stk skjermkort med 2kjerner på hvert kort) * ASUS A8N32-SLI Deluxe * Tagan TurboJet 900W powersupply * Akasa Eclipse-62, Sort kabinett i aluminium * NN Antistatic Armchain 6 feet BW-106BL-L4 passer quad SLI til ASUS A8N32-SLI Deluxe? eller må det oxo tilpasses 6057547[/snapback] Quad SLI passer til ASUS A8N32-SLI Deluxe, men du har ikke så mye plass til f.eks. ekstra lydkort og slikt... Avhengig av hvilket kabinett du har skal det ikke være store problemene å få satt dette inn. Måtte selv flytte HD til ledige brønner under CD/DVD combo, men det gikk greit. Avventer ellers en BIOS oppdatering fra ASUS til A8N32-SLI Deluxe for at ting skal fungere godt sammen. 6057858[/snapback] har du måt på ett av de korta?? og er quad SLI hvert pengene?? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 det ligger et pakke tilbud på komplett:som Inneholder; * nVIDIA Quad SLI (2stk skjermkort med 2kjerner på hvert kort) * ASUS A8N32-SLI Deluxe * Tagan TurboJet 900W powersupply * Akasa Eclipse-62, Sort kabinett i aluminium * NN Antistatic Armchain 6 feet BW-106BL-L4 passer quad SLI til ASUS A8N32-SLI Deluxe? eller må det oxo tilpasses 6057547[/snapback] Quad SLI passer til ASUS A8N32-SLI Deluxe, men du har ikke så mye plass til f.eks. ekstra lydkort og slikt... Avhengig av hvilket kabinett du har skal det ikke være store problemene å få satt dette inn. Måtte selv flytte HD til ledige brønner under CD/DVD combo, men det gikk greit. Avventer ellers en BIOS oppdatering fra ASUS til A8N32-SLI Deluxe for at ting skal fungere godt sammen. 6057858[/snapback] hvor kan jeg få tak i quad SLI korta? på komplett står det(ikke ngen tilgjengelige i dag) Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kan jeg bare få spørre hva du sitter med av annen maskinvare siden du skal ha quad sli? Og hvordan skjerm du har. Skal ha ganske rått utsyr for at det skal være noe vits... Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kan jeg bare få spørre hva du sitter med av annen maskinvare siden du skal ha quad sli? Og hvordan skjerm du har. Skal ha ganske rått utsyr for at det skal være noe vits... 6058556[/snapback] Sjekk ut profilen hans da vel Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Kan jeg bare få spørre hva du sitter med av annen maskinvare siden du skal ha quad sli? Og hvordan skjerm du har. Skal ha ganske rått utsyr for at det skal være noe vits... 6058556[/snapback] vil bare ha det beste. hehe. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 jeg husker nå at det ble testet, og for det meste yter dårligere enn X1900XTX i crossfire, og ved et par anledninger ble slått av 7900GTX i SLI... IKKE verdt penga etter min mening... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå