Gå til innhold

Hvordan kan jeg miste muskelmasse?

Anbefalte innlegg

jeg er ca 1,80 høy og veier ca 68 kg. magen min samt lårene mine er for fete for min del. store deler av dette er muskelmasse som jeg vil kvitte meg med, spesielt i lår partiene. resultatet må bli en tynn gutt. hvordan gjør jeg dette?

jeg har iløpet av noen uker nå greid å holde meg unna kjøtt for å bli veggis, og jeg jogger rolig 3 ganger i uken (ca 30 min)

hva annet kan jeg gjøre for å oppnå et raskere resultat?

Endret av fuckhead88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veide meg nettopp, er 69 kg.

men tingen er at kroppen min er sær, fra hodet og ned til brystet, og ned armene ser jeg tynn ut. fra magen og ned til skrittet er jeg litt lubben, fra skrittet og ned til knærne ser jeg ut som ei jente. jeg har jentelår, vil ha litt slimmere.

det er godt mulig vekten min er herpa.

Endret av fuckhead88
Lenke til kommentar
næh.

6057540[/snapback]

Hvorfor vil du egentlig gå inn for å bryte ned kroppen din? Jeg er for lat til å trene, men jeg vil fremdeles ha en grei kropp. Å ha litt muskler er forøvrig også nyttig, så om du tenker litt rasjonelt vil du ikke gjennomføre noe slikt.

Å trene musklene på tom mage er vel det beste, i tillegg til vanlig sulte-fôring. M.a.o. ikke noe å ettertrakte.

Dessuten: Dersom du ser litt tykk ut over magen/lårene er det ofte skjulte fettlagre fremfor muskler som gjør at du ser litt lubben ut. Det er da kardio og kondisjonstrening (sykling / jogging) som hjelper. Sykling gir deg mye fortere grove lår enn jogging, så jeg vil anbefale jogging. Ta lange turer uten alt for høy intensitet, så klarer du deg bra.

Lenke til kommentar

tingen er at.. jeg har syklet i 3-4 uker nå, og dermed har jeg bygget opp ganske mye i lårpartiene, og jeg øsnker ikke å være stor/fet ellernoe, jeg vil være liten tynn og søt.

sykkelen min har ikke gir og jeg sykler bare oppover hjem til meg, som er ca 6 km. sånt legger sine spor på kroppen.

Lenke til kommentar

Miste muskelmasse? Har du mye muskelmasse i utgangspunktet bør du bruke dette, og bygge deg enda større. Veier selv 80 kg, og er 178, men er ikke feit.

Hvis du allikevel vil miste muskelmasse (vær ærlig med deg selv - vil du virkelig miste muskelmasse?), overtren uten å spise tilstrekkelig med protein. Husk å løpe mye, ikke jogge, spis også lite karbohydrat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...