Leema Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Fikk mitt Nikon D70 i posten på fredag, og dreiv og fotograferte litt no lørdag, med Malin, min kusine som modell. Så dette er mine første bilder med et speilreflekskamera. Endret 7. mai 2006 av Leema Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Fine bilder alle fire. jeg likte nummer en og to best. Synes de var litt annerledes (alveaktig?) De to siste minnet meg litt om konfirmasjonsbilder, uten at det er ment negativt. Endret 7. mai 2006 av Peterpan73no Lenke til kommentar
engekri Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det første så litt spøkelesaktig ut, det eneste som ødela for å lage et kaldt gufs nedover ryggen var det varme sollyset. Det gjorde bilde mye koseligere... Det siste bilde var litt kjedelig komponert. Litt for kjedelig, selv om modellen din hadde en bra look. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) jepp, de to første var absolutt best, av de allerede nevnte grunner, men ikke minst modellens ekspressive posering. veldig bra til bildet :=) tenker da på bilde nr. 2. Bare synd det er litt uskarpt. Endret 7. mai 2006 av MrLee Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det første bildet var faktisk veldig bra. Det har to helt forskjellige stemninger, kaldt og litt skremmende i nedre høyre del av bildet og fullt av liv og lys i venstre del av bildet. Godt gjort å få det inn på samme bilde. Bildet er alt annet enn kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå