Wooho Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei, har hatt bilen min nå i 1 år og den er forsikret i mitt navn. Er en 1.4L med 75hk. Men the need for speed har økt drastisk og er nå på utikk etter en bil med 1.8-2.0L og gjærne med 115-150hk. Jeg har opparbeidet meg med 10% avslag på forsikringen nå så det jeg lurer på åssen vil forsikringen bli hvis jeg skal forsikre en litt kraftigere bil enn 1.4? Vil jeg fortsatt få straff fra forsikringsseleskapet pga at jeg er ungdom osv og må ende opp med å betale svindyr forsikring? eller vil de se på det at jeg har hatt forsikringen i et år nå og kjørt skadefritt? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kommer vel også litt ann på hvordan bilen ligger ann på statistikken over kræsj og om den er populær å stjele.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg kan nevne at det er snakk om BMW 3 serie 97-98 mod. Lenke til kommentar
otis Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er "straff" fra 18 år og til 23 år. Jeg vil også tro at du får en meget dyr forsikring siden det er en BMw 3-serie det er vel en rimelig populær bil. Men det er jo ikke værre enn at du bare beregner forsikring på deg selv hos f.eks. Postbanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå