Gå til innhold

Ny innen overklokking-Hjelp hadde vært kjærkomment

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke PC'n min er i nærheten av det den skal være med hensyn til ytelse.

Hadde vært topp med litt expertise, da jeg er temmelig grønn på dette feltet.

Har lagt ved ytelsestest og systemrapport mekka med everest home edition.

CPU'en er en AMD Athlon XP-M 3000+ AXMA3000FKT4C. Dette vet jeg med sikkerhet, da jeg har hatt den ut for å skrive ned OPN-koden.

Håper på litt hjelp, og om noen har tips til evt annen cpu så er det velkomment. :)

Report_1.htm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke PC'n min er i nærheten av det den skal være med hensyn til ytelse.

Hadde vært topp med litt expertise, da jeg er temmelig grønn på dette feltet.

Har lagt ved ytelsestest og systemrapport mekka med everest home edition.

CPU'en er en AMD Athlon XP-M 3000+ AXMA3000FKT4C. Dette vet jeg med sikkerhet, da jeg har hatt den ut for å skrive ned OPN-koden.

Håper på litt hjelp, og om noen har tips til evt annen cpu så er det velkomment. :)

6057175[/snapback]

Mange "ivrige" klokkere som ivrer etter å gi tips her på forumet ja..

Lenke til kommentar

CPUen ser ut til å kjøre på det den skal, dvs 1.91 Ghz. Ser ut som den kjører på Socket 462, og det er i eldste laget til å bare kjøpe ny prosessor. Men nå kommer det ny socket både fra intel og AMD ganske snart, så anbefaler at du venter til da og heller oppgraderer det som må oppgraderes når den tid kommer.

Ang. ytelsen på systemet: Hvor lenge er det siden du formaterte maskinen sist? Det blir gjerne en del rot på den etter hvert som den blir brukt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...