Pepsi Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvilket er best,og har flest muligheter av Outlook og Outlook Express?? Jeg gikk fra Express til Outlook, og det synes jeg var en nedtur...., men kanskje det er jeg som ikke har oppdaget mulighetene med programmet?? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 outlook er jo en evighet bedre en outlook exp. Sitter med outlook 2000, hjemme og på jobben og synes det fungerer veldig bra. Har prøv div før og en ting er sikkert: HOLD DEG UNNA EUDORA Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Ooops...jeg tenkte nettopp på om jeg skulle prøve eudora, men da kan jeg altså spare meg for det. Men, noe som jeg synes er merkelig med Outlook, er at når jeg skal skrive en ny mail, så kan jeg ikke velge skrift-type, str., farge etc...det er litt kjipt. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Men, noe som jeg synes er merkelig med Outlook, er at når jeg skal skrive en ny mail, så kan jeg ikke velge skrift-type, str., farge etc...det er litt kjipt. Verktøy - Alternativer - E-postformat - Velg "Rikt tekstformat ... " (dette er i "main-vinduet", ikke i "nye melding"-vinduet) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Eudora er nok det beste programmet, men Outlook er på en måte standarden da. - Det som er er vel at Outlook Express er myntet på ren internett bruk, mens Outlook er mer for jobb-bruk mot Exchange etc. - Derfor bruker de fleste Outlook hjemme også hvis de er "vant" til dette fra jobben etc... Hvis du ikke bruker Outlook i andre sammenhenger, og kun skal bruke POP kontoer, så ville jeg holdt meg til Outlook Express. - Express har nok flere muligheter for "hjemmebrukeren" og er også mye raskere. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 joda, men markøren må stå i meldingsfeltet! ikke i til/kopi/emne feltet! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Pepsi skrev (2002-10-04 10:05):Ooops...jeg tenkte nettopp på om jeg skulle prøve eudora, men da kan jeg altså spare meg for det. Prøv eudora du, er veldig fornøyd selv. Har aldri likt Outlook (express). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 09:11, skrev PIIIpower:Har prøv div før og en ting er sikkert: HOLD DEG UNNA EUDORA Hvorfor skulle man det? Eudora er da et utmerket program som brukes av mange store bedrifter verden over. Jeg foretrekker det, men hva som er best blir ofte en diskusjon om smak og behag. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 ...alle har en mening. Min er at The Bat! fra RITLabs er ett godt mail-program. Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Uttalelsen ”Hold deg unna Eudora”, tyder på mangelfulle kunnskaper om data. Eudora eksisterte lenge før Outlook kom på banen og er fremdeles et av de ledene e-mail programmene på markedet. Det har mange kraftige funksjoner og blir ikke offer for e-mail virus på samme måte som Outlook. Selv har jeg brukt Eudora i årevis og gjør dette med tanke på sikkerhet. Har koplet ut HTML visingen via Microsoft’s Viewer, bruker den innebyggede vieweren som er en forenklet versjon og ungår på denne måten en del av de fellene en vanlig Outlook bruker går i. Den har også kraftige filtre for postsortering til egendefinerte brukermapper, dette har forøvrig også Outlook… Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Den 2002-10-05 13:38, skrev Wilford: >(..) Selv har jeg brukt Eudora i årevis og gjør dette med tanke på >sikkerhet. Har koplet ut HTML visingen via Microsoft’s Viewer I tillegg bør man slå av "allow executables in HTML content". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå