Gå til innhold

E-post program

Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooops...jeg tenkte nettopp på om jeg skulle prøve eudora, men da kan jeg altså spare meg for det.

Men, noe som jeg synes er merkelig med Outlook, er at når jeg skal skrive en ny mail, så kan jeg ikke velge skrift-type, str., farge etc...det er litt kjipt.

Lenke til kommentar

Quote:

Men, noe som jeg synes er merkelig med Outlook, er at når jeg skal skrive en ny mail, så kan jeg ikke velge skrift-type, str., farge etc...det er litt kjipt.

Verktøy - Alternativer - E-postformat - Velg "Rikt tekstformat ... "

(dette er i "main-vinduet", ikke i "nye melding"-vinduet)

Lenke til kommentar

Eudora er nok det beste programmet, men Outlook er på en måte standarden da. - Det som er er vel at Outlook Express er myntet på ren internett bruk, mens Outlook er mer for jobb-bruk mot Exchange etc. - Derfor bruker de fleste Outlook hjemme også hvis de er "vant" til dette fra jobben etc...

Hvis du ikke bruker Outlook i andre sammenhenger, og kun skal bruke POP kontoer, så ville jeg holdt meg til Outlook Express. - Express har nok flere muligheter for "hjemmebrukeren" og er også mye raskere.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-04 09:11, skrev PIIIpower:

Har prøv div før og en ting er sikkert: HOLD DEG UNNA EUDORA

Hvorfor skulle man det? Eudora er da et utmerket program som brukes av mange store bedrifter verden over. Jeg foretrekker det, men hva som er best blir ofte en diskusjon om smak og behag.

Lenke til kommentar

Uttalelsen ”Hold deg unna Eudora”, tyder på mangelfulle kunnskaper om data. Eudora eksisterte lenge før Outlook kom på banen og er fremdeles et av de ledene e-mail programmene på markedet. Det har mange kraftige funksjoner og blir ikke offer for e-mail virus på samme måte som Outlook. Selv har jeg brukt Eudora i årevis og gjør dette med tanke på sikkerhet. Har koplet ut HTML visingen via Microsoft’s Viewer, bruker den innebyggede vieweren som er en forenklet versjon og ungår på denne måten en del av de fellene en vanlig Outlook bruker går i. Den har også kraftige filtre for postsortering til egendefinerte brukermapper, dette har forøvrig også Outlook…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...