_tHokA_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Nå som sommern har kommet begynner temp i rommet å stige, som å gjør at temp inni mitt mini mini ATX kassa stiger. Derfor tenkte jeg å kjøpe meg nytt kabinett med litt større plass og mer lufting. CM Stacker står øverst på lista, har hatt den før, og skal ha den igjen. Men er det noen her som vet om det er noen nettbutikker som selger den billig. Billigere enn komplett.no f.eks Takker for alle svar Ser at PSdata har den billigere.. Men er det andre der ute, f.eks små databedrifter som dere vet om som har den billigere igjen? Endret 7. mai 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ingen grunn til å bekjymre seg om det blir litt varmt. La jævlen svette litt for deg vel. Spar pengene til noke anna. Om du først skal kjøpe, kjøp med visa, så sparer du postoppkravet. Lenke til kommentar
roffan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Slapp av...det blir ikke så varmt at maskina går dukken.... Stapp i en ekstra vifte hvis mulig!....istedet for å bruke penger på nytt kabinett.. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 For å legge til litt mer info da... Det er trangt inni der, er plass til 1 harddisk.. jeg har 4stk. Kabinettet i seg selv har ingen front og dører.. så jeg vil ha et hetl kabinett. Jeg er på jakt etter et nytt Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) www.hw.no prisguide kabinett noen anbefaler Lian Li , thermaltake har mye bra kabinetter. en bra kabinett har 2x120 vifte inn/ut, hull i siden for luft til cpu. samt hd-holder foran inn 120 vifta. så hd blir luftkjølt. Endret 7. mai 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå