Landeplagen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Tenkte jeg skulle oppdatere MP3 samlingen min og lurer på hva jeg skal kjøpe. Har du noen anbefalinger til en som liker; - Bullet for my valentine. - El Caco - 1208 +lignende musikk. Noen? Endret 7. mai 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Det var bedre Endret 7. mai 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Les Rettningslinjene på forumet du, gutten. Når du har lest gjennom, kan du fjerne posten før en admin ser den. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. 6057024[/snapback] wannabe moderator :!: Bob Dylan ,Jimi Hendrix , Led Zeppelin og Pink Floyd, mye fin musikk. kan ikke si jeg har hørt om noen av de bandene du skrev om der Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 wannabe moderator laugh.gif Bob Dylan ,Jimi Hendrix , Led Zeppelin og Pink Floyd, mye fin musikk. kan ikke si jeg har hørt om noen av de bandene du skrev om der Nei, jeg er ingen wannabe moderator. Jeg har verken tid eller lyst til å blir moderator. En av mine første tråder på forumet var ang. piratkopiering. Jeg fikk advarselsniva 10%. Derfor forteller jeg dette til trådstarter før han blir tatt av admin.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Hvordan er dette piratkopiering? Men men. Jeg kan godt skrive at jeg skal KJØPE platene ja. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Du kan jo prøve http://pandora.com/ og se om den finner noe du liker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Down - NOLA Down - A Bustle In Your Hedgerow Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Du kan jo prøve http://pandora.com/ og se om den finner noe du liker 6057149[/snapback] Dæven steike, genialt. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 skriv inn navnet til et band du liker på www.last.fm. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Daddysmilk Metal, med pønk inspirasjon. --- Konsert på fredag(12.) på RÅ, ved kondomeriet Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Down - NOLADown - A Bustle In Your Hedgerow 6057315[/snapback] Quoter meg sjøl på denne, desse albuma MÅ du få tak i! Det burde alle forsåvidt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå