nasir91 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Pcen min lager lyder, etter ca 15 min med oppe tid. Den lager lyder, som "tii tii tii tii". Hva kan være problmet? Igår funket den helt ålreit, please help! Hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Du burde vel lokalisere lydens kilde først? Endret 7. mai 2006 av genesis Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Du burde vel lokalisere lydens kilde først? 6056895[/snapback] Det kan være en alarm over at pcen er for varm.. kan stille på slikt i bios Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Det sånn slags, tii, pause, tii, tii. Vennen min sa at det pga, at ledningene ikkeer odentlig kobla til. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nope, Er vell at pcen ikke får nok kjøing, ta av dekslet og se om det stopper. En kompis fikk plutselig "sykebil-lyd" jævla irriterende når du spiller cs da Satt inn kraftigere cpu vifte.. problem løst Lenke til kommentar
roffan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Putt i en Thermaltake Blue Orb 2 Cpu vifte Den gjør jammen jobben Har den selv.... Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå