OleP Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 En kamerat av meg har formatert sin Tundra laptop pc, åsså har han greid å rote vekk den CDen med drivere. Han kommer bl.a ikke på internett. Så jeg prøver å hjelpe han med å ordne dette. Hvilke drivere trenger jeg, og hvor finner jeg dette? Takker for all hjelp:) Lenke til kommentar
roffan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Drivere finner man på produsentens nettside Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Tundra laptops bruker AOpen hardware (AOpen Barebook). Ser du under maskinen skal det stå et modellnavn. Det kan du bruke når du søker på AOpens hjemmesider. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Tundra laptops bruker AOpen hardware (AOpen Barebook). Ser du under maskinen skal det stå et modellnavn. Det kan du bruke når du søker på AOpens hjemmesider. 6057759[/snapback] Nyere Tundraer er vel fra MSI? Isåfall let også på MSI sine hjemmesider. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg trodde det var Barebone (stasjonær) som var MSI og at Barebook (laptop) var AOpen. Mulig de har begynt med MSI på bærbare og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå