kjall Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har en maskin med Abit NF7-M hovedkort og western digital 120 GB HD. Problemet utarter seg slik: maskinen starter opp og går i ca 3 sekunder, så stopper prosessoren og hardisken, men maskinen skrur seg ikke helt av. kobler jeg av harddisken starter den på vanlig måte. har testet disken på en annen maskin, og da virka den problemfritt. Noen som har opplevd noe lignende? Og vet om noe kan gjøres? Eller må jeg kjøpe nytt hovedkort. (har noenlunde greie på pc, så jeg har prøvd det meste snart) Lenke til kommentar
roffan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva slags PSU har du? Er alt kobla riktig?? Lenke til kommentar
kjall Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Har en Macron Power MPT 300W strømforsyning. (den er eldre enn resten av maskina) (maskina virka omtrent et år før dette problemet oppstod) Alt skal være riktig koblet ja. Har i tillegg koblet bort alt unødvendig. Lenke til kommentar
JANMS Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Prøv med en sterkere PSU... Mulig du har lite strøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå