HelgaUng Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 NRK har hatt mange fine lydbøker som en enda får tak i via fjernlån på biblioteket. Det gjelder både fra lørdagsbarnetimen og radioteateret. Her er noen Den hemmelighetsfulle øya, J Verne Den hemmelighetsfulle hagen Tordivelen flyr i skomringen, Maria Gripe Polly Anna Lille Lord Fontelroy Tom Sayer og Hucklebary Finn Anne fra Bjørkly Stompa Onkel Toms hytte Dickie Dick Dickens Damen i tåken 1 Lenke til kommentar
HelgaUng Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 God natt, mister Tom Olivier Twist og andre supre NRK serier finner du her på lydbok. Lånes gratis på bibliotek via fjernlån http://nrkbutikken.no/produktsok/results/taxonomy%3A29%2C31 Lenke til kommentar
HelgaUng Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Her er lørdagsteaterets mange lydbøker. Alt fra grøssere til klassikere. Også disse kan lånes gratis via bibliotekets fjernlån. http://nrkbutikken.no/produktsok/results/taxonomy%3A29%2C33?page=6 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Arig tråd som jeg fant ved litt googling Hører masse lydbøker, er jo bar elt fantastisk å høre på tur til og fra på jobb med buss. Husarbeid blir en lek med lydbok på øret Noen tips fra meg. Wheel of time, gigantisk prosjekt. i mine ører soleklart beste fantasy noen gang skrevet. Allt av finnske "Arto Paasilinna" masse absurde historier/bøker de fleste ruller en 6 The Dark Elf Trilogy, er fin fantasy. Lenke til kommentar
Alv V Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 For de som liker historie anbefaller jeg en pågående serie om verdenshisstorien av Susan Wise Bauer 1.The History of the Ancient World From the Earliest Accounts to the Fall of Rome2.The History of the Medieval World From the Conversion of Constantine to the First Crusade 3. The History of the Renaissance World From the Rediscovery of Aristotle to the Conquest of ConstantinopleHver lydbok er på ca. 20 timer, veldig inngående og orginalt velskrevet og lettlest. 1 Lenke til kommentar
Alv V Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det er den beste skildringen fra Svartedauden jeg har kommet over, der den kryper nærmere en landsby i England. Utrolig stemningsfull, og musikk som passer perfekt (og den varer bare 30-40 min): - John Hatcher - The Black Death - An Intimate Story Den venstreorienterte motstanden mot elendige arbeidevilkår, barnearbeid, kortere arbeidstimer (fri søndag), den Afro-Amerikanske befolkningens kamp osv. I USA fra begynnelsen av Spanjolene til James Town, Øst-Kysten, Vesten, Krigene. Osv - Howard Zinn - A People's History of the United States CIA, uten konspirasjoner, men den første boken om den komplette historien frem til i dag: - Weiner T. - Legacy Of Ashes - The history of the CIA 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Har en sekstimers busstur foran meg i morgen og trenger en god lydbok, gjerne via audible. Noen tips? (Thriller, mystery, sci-fi) Titta litt på 14, The girl on the train og behind closed doors. Men klarer ikke helt å bestemme meg.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Styr langt unna The Girl on the train. Den hørtest kul ut, men det er et kjærringdrama med syting. Jeg kan anbefale 14. Den er en av favorittbøkene mine og har hørt gjennom den flere ganger. Kan og anbefale min favorittbok Ready Player One (actionkomedie). Stephen Spielberg holder på å filmatisere den nå. Endret 17. oktober 2016 av MrLuni Lenke til kommentar
Stuttjukk Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Arig tråd som jeg fant ved litt googling Hører masse lydbøker, er jo bar elt fantastisk å høre på tur til og fra på jobb med buss. Husarbeid blir en lek med lydbok på øret Noen tips fra meg. Wheel of time, gigantisk prosjekt. i mine ører soleklart beste fantasy noen gang skrevet. Allt av finnske "Arto Paasilinna" masse absurde historier/bøker de fleste ruller en 6 The Dark Elf Trilogy, er fin fantasy. Har ikke vært mye aktivitet i denne tråden i det siste - men våger meg på et spørsmål for det. Vet du om Wheel of time finnes på en av lydbokappene? Er på jakt etter noe å høre på som varer en stund.... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Ser at audible har WOT. Men blir fort dyrt med 14 bøker til 35 dollar stykk ? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 VLC player funker fint ;D Lenke til kommentar
mwy Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 https://www.youtube.com/watch?v=Kmc9bLmn0aI Dette er en lydbok av en pulpfortelling fra 1950: "D, my name is Death" skrevet av Arthur Leo Zagat. Mannen som leser er en kanadisk skuespiller. Lenke til kommentar
mwy Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 "A Tale of the Sea" by Alexander Kielland (1849-1906) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå