Fre_ZZe Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 15.4" WXGA TFT skjerm (1280x800 oppløsning) med TrueLife™- widescreen [legg til 425,00 kr eller 15,-/måned1] ELLER 15.4" WXGA TFT skjerm (1280x800) widescreen [inkludert i prisen] Hvilken bør man velge når man skal dele pcen med sine forelde. Dei har datapanikk og ser litt dårlig så jeg vil gjerne ha den beste skjermen! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ser de dårlig, så kommer du som regel mye lengre med et windows-oppsett med store/fete typer enn du gjør med en skjerm som er pittelitt skarpere. Det er heller folk med godt syn som bør passe på at de får en skikkelig bra skjerm. LCD skjermer generellt sett er som regel alle bra skarpe og god kontrast på uansett. -Stigma Lenke til kommentar
hargar Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Trodde ikke at TrueLife-skjermene var skarpere enn de uten. Forskjellen er at glossybelegget på TrueLife-skjermene sørger for bedre kontrast og svartnivå. TrueLife-skjermene lager refleksjoner. Dette kan være plagsomt. Jeg tror jeg ville godt for versjonen uten TrueLife. Jeg har derimot ikke prøvd noen av skjermene, så jeg snakker ikke ut i fra erfaringer om akkurat disse skjermene. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 som hargar sier kan refleksjoner fra skjermer med glossy belegg være plagsomme, spesielt dersom pcen brukes primært til lesing / skriving (avhenger selvsagt også av lyskildene). Kan du ikke dra med deg foreldrene til elkjøp eller liknende og titte på laptopskjermene? Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Da blei det skjerm uten Truelife. Takk for all hjelp, DELL 6400 er nå bestillt håper jeg(vi) blir fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå