Gå til innhold

Vista og spill!

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Sitter her og gleder meg sykt til Vista kommer ut. Men kommer spillene til å funke på vista. Bakpå de spillene jeg har står det OS: 2000/XP.? Hva vil skje med spillene når de kjøres med vista? hmmm.. :tease:

Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! :)

Sitter her og gleder meg sykt til Vista kommer ut. Men kommer spillene til å funke på vista. Bakpå de spillene jeg har står det OS: 2000/XP.? Hva vil skje med spillene når de kjøres med vista? hmmm.. :tease:

Anders

6056556[/snapback]

Tsja... hva er det egentlig å glede seg til i Vista, om man skal være litt kiritisk? Det eneste må være at DX10 sammenfaller med Vista, og det er jo egentlig ikke ikke Vistas fortjeneste sådan.

Men for å svare på spørsmålet ditt: De felste spillene vil nok fungere greit. Du kan dog risikere at visse titler ikke vil kunne spilles (ihvertfall ikke uten å knote med workarounds).

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har lest at DX10 baserte skjermkort ikke vil være hardwarekompatible med DX9,8,7 osv. Og at eldre spill må kjøres gjennom software, som kan bety at de vil yte dårligere enn DX9 baserte kort, i DX9,8,7 baserte spill vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...