Pysj Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 For å kunne bruke denne telefonen fra Motorola er det bare å sveive for harde livet. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Telefonen var stygg som eit uvær, ser ut som den kjem rett frå Babylon 5. Men design er kanskje ikkje det som er høgast prioritet på ein sånn telefon. Må være eit nyttig redskap for dei som den er tenkt for. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Går det an å sende SMS med den? Da vil jeg ha en sånn. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Telefonen var stygg som eit uvær, ser ut som den kjem rett frå Babylon 5. Men design er kanskje ikkje det som er høgast prioritet på ein sånn telefon. Må være eit nyttig redskap for dei som den er tenkt for. 6056494[/snapback] smaken er som baken. jeg likte den jeg. perfekt for hytte og ferie andre ferier hvor en kansje ikke får så lett tak i 220 fra veggen eller lignende. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Artig prosjekt men det store spørsmålet er jo hvor mange steder det er mobildekning men ikke strøm i rimelig nærhet. Endret 8. mai 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg