Gå til innhold

Må vaske/rense laptopen

Anbefalte innlegg

Den er så innmari skitten, den trenger en oppshining ja..

Jeg vet ikke hva jeg skal bruke på skjermen, vet det er lcd greier, men kan noen snille mennesker legge ut direkte linker til produkter jeg kan bestille for å vaske min lille laptop? :ermm:;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg pleier å vaske/tørke laptopskjermen min med microfiber kluter, det fungerer utmerket.

6056223[/snapback]

Det er vel ikke så veldig smart da disse klutene kan ripe opp skjermen...

6056346[/snapback]

Har brukt det ukentlig i ca ett år nå og skjermen er like fin.

Lenke til kommentar
Jeg pleier å vaske/tørke laptopskjermen min med microfiber kluter, det fungerer utmerket.

6056223[/snapback]

6056346[/snapback]

6057250[/snapback]

samme her, kluten er av den veldig fine typen. Grove microfiberkluter tror jeg ikke er så lurt å bruke derimot. Husk å "vaske" tastaturet også. Det er visstnok et bakterieparadis ;)
Lenke til kommentar

6056223[/snapback]

6056346[/snapback]

6057250[/snapback]

samme her, kluten er av den veldig fine typen. Grove microfiberkluter tror jeg ikke er så lurt å bruke derimot. Husk å "vaske" tastaturet også. Det er visstnok et bakterieparadis ;)

6060775[/snapback]

Ta bilde av tastatur, ta løs knapene og legg dem i vannbad/vaskemaskinen (i nylonstrømpe etc). Så støvsuger du under tastaturet litt, før du setter knappene på plass. Pass på at ingenting går ned i støvsugeren.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Ta bilde av tastatur, ta løs knapene og legg dem i vannbad/vaskemaskinen (i nylonstrømpe etc). Så støvsuger du under tastaturet litt, før du setter knappene på plass. Pass på at ingenting går ned i støvsugeren.

6066978[/snapback]

Dèt tror ikke jeg at jeg tør.. Med min flaks blir noe herpa.. :thumbdown:
Lenke til kommentar

6066978[/snapback]

Et litt mindre skummelt alternativ: Kjøp trykkluft på boks (på Clas Ohlson f.eks.) og dusj ivei.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Som en tidligere sa, microfirber kluter funker utmerket! For å fjerne støv så bruker du den tørr, men skal du fjerne møkk og smuss osv så bare skylder du den i vann og vrir godt om også har du en fuktig og fin klut til å tørke av skjermen med! Gjort det lenge, og funker kjempebra ;)

Edit: En fuktig microfiber klut funker også kjempebra til å tørke tastene med! :)

Endret av Risern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...