Unlimited LTD Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Men det er vel prosessoren som det kommer ann på mye da? Jeg har et GForce Go 7300 256 MB skjermkort, 1024 MB ram og 1,8 GHz prosessor rated 2,2GHz (Sier hvertfall System requirements labs.) Jeg sitter på en bærbar (Asus A6Km). Så sett at jeg skulle oppdatere en ting, hva burde det være? Og hvis jeg da bare hadde 1000 kr, hva burde jeg oppdatere i det tilfellet? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg finner ikke iPreloadsizelimit i ini fila! Endret 27. mars 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Men det er vel prosessoren som det kommer ann på mye da?Så sett at jeg skulle oppdatere en ting, hva burde det være? Oblivion eter opp de fleste Grafikkort, og er fremdeles sultent! Men Oblivion går også lettere når man får seg ny prosessor. Men ville prioritert Grafikkort først hvis jeg hadde hatt dual core, hvis jeg var dere Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har ikke dual core. Har en AMD Turion 64 prosessor.... Burde jeg oppdatere kortet mitt? Det er jo 256 MB... Lenke til kommentar
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg finner ikke iPreloadsizelimit i ini fila! 8248378[/snapback] Nei, ikke jeg heller! Finner ingenting som heter "iPreloadSizeLimit". Og jeg prøvde å søke etter det, men ingenting. Skal den legges inn noen plass i .ini-fila? I så fall, hvor? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Dersom dere ikke finner iPreloadsizelimit, så lag en string som heter det. Er ofte at de ikke ligger der som standard og da er bare å lage det selv! Lenke til kommentar
Belthazor Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvor finner man .ini fila? ser ikke noe sånt jeg Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Ligger i My Documents\Bethesda\Oblivion eller noe sånt. Altså, den ligger IKKE i den mappen der du installerte spillet. Alt av ini-filer og saves og sånt ligger i My Documents Lenke til kommentar
Belthazor Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ligger i My Documents\Bethesda\Oblivion eller noe sånt. Altså, den ligger IKKE i den mappen der du installerte spillet. Alt av ini-filer og saves og sånt ligger i My Documents 8688670[/snapback] ok Takk :=) mn jeg har prøvd litt med det gresset og sån... Det ble ikke så mye bedre... Kan ikke du kopiere og lime inn hele ini fila di her så jeg kan prøve dine instillinger? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 "Jeg fant jeg fant" -Askeladden Uber texture nerfer(fra omtrent 1000x1000 til 56x56) Noen påstår en vis nostalgia, men det hjelper masse på FPS'n. PS: Noen si ifra vis dere finner en extrem poly downer da har lyst til å spille med 1k poly per char xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå