Jørnan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Gutt på 15 år som skal kjøre rundt på noe med 2 hjul. Er det "ille" å kjøre på scooter, eller er det vanlig? Og er det et must at alle gutter skal kjøre rundt på mopeder? Er veldig usikker på hva jeg skal velge. Bryr meg egentlig ikke så mye om hva jeg trenger, er bare ute etter å vite om det er vanlig/uvanlig at gutter kjører på scooter Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det mest "vanlige" er vel moped, men kjenner mange som kjører scooter også. Scooter blir gjerne sett på som litt jentene siden man ikke trenger og gire og alt det der. Men personlig har ikke jeg noe mer imot scooter enn moped. Det eneste er hvis du har tenkt å trimme er det et mye bedre utgangspunkt på mopeder. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjøp det du synes er mest praktisk/finest/kulest osv.. Scooter kan brukes av både gutter og jenter.. Det samme med moped! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjenner mange gutar som kjører scooter eg, ingenting i vegen med det. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kjøp scooter, du. Sparer deg for en god del stress. Jo mer dupeditter man kan bruke, jo mer dupeditter kan gå istykker. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) det spørs hvordan du har tenkt å kjøre.. jeg ville kjøpt moped men seff ikke noe i veien med scooter altså! Endret 9. mai 2006 av Bilge^^ Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har hatt 3 mopeder, og 1 scooter. Om du vil ha noe som fungerer, så kjøp en scooter. Om du er glad i å råne, å skru, så kjøp en moped. Etter 2 år med moped, så var det midt sagt HERLIG å skaffe seg en scooter, som forøvrig er til salgs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå