espenfjo Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei, jeg har en Mazda 323 1.5 '86 som jeg skal bytte toppakning på nå, og trenger litt hjelp her og der - Motoren ser slik ut når jeg har fjernet ventildekslet. Jeg vet jeg må av med innsugsmanifolden og eksosmanifolden, men det er ikke noe problem. Problemet er hva jeg må skru av her Ser ut til at alle boltene går gjennom kammen elns. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hei eg har ikke tid te å forklare nå skal i konfirmasjon. men vist eg husker det så kan eg stikke innom jobb og kansje finne frem noen tegninger du kan gå etter Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Det hadde vært veldig fint Er ikke så farlig om du ikke rekker det i dag, har ikke tid så uansett i dag, damen kommer om litt Endret 7. mai 2006 av espenfjo Lenke til kommentar
Oter Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 husk også å lever toppen til avretting/sjekk. hvis ikke så må du kanskje av igjen med toppen etter en liten stund,og det er ikke artig. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Mulig jeg tar helt feil,men er ikke dette den typen som det er så viktig å låse kjedestrammeren så ikke den spretter ut.Mener det er en luke i forkant av motoren.Husker at en måtte dra en pal til siden trykke inn strammeren og låse den.Ville bare nevne det så du event venter til du får svar av noen som husker de bedre enn meg om det var den typen du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå