ZalvAdoR Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Hei alle. Jeg lager en del World Of Warcraft filmer ( ) og det passer alltid bra med en type musikk, Eventyrmusikk, som jeg liker å kalle det. Dette er musikk som er veldig dramatisk, ofte klassisk med orkester osv. Eksempler kan være: klaus badelt - encounter klaus badelt - more reprimand immediate music - blasphemous immediate music - final omen 2.0 immediate music - lacrimosa immediate music - rising empire immediate music - grand inquisition hughes hall - sleep now Korn - Blind matrix reloaded - chateau matrix reloaded - sleeping awake don davis & junio reactor - navras xray-dog - dethroned starwars - The High Council Meeting starwars - Augies Great Municipal Band man on fire - the end hans zimmer - Do You Think I'm a Saxon hans zimmer - molossus mi2 - bare island matrix revolution - tarawa Vet jeg har en del, men alle begynner å bli ganske brukt. Beklager for utydelighet, men vet ikke hva jeg skal skrive. Om noen vet om mer av denne typen musikk venligst post de, eller om dere vet om en liste med denne typen musikk. Endret 7. mai 2006 av ZalvAdoR Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) ett sted som er perfekt for deg og meg er gametrailers.com der på forumet kan du også sende inn spørsmål og få hjelp. i tilleg til å laste opp. 2 sanger som kan passe er evanescence - bring me back to life. veldig dramatisk. en annen er him - wings of a butterfly. som jeg sa i ett anne emne så passer den veldig bra i film , synes jeg. Endret 16. mai 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 jeg så 'Ice Queen - Within Temptation' i en CS- video en gang... funket det og. kan sikkert funke i noen kampscener legger du ut videoene dine? link? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Alt fra Lord Of The Rings! 6083540[/snapback] Lord of the rings er jo lord of the rings, hadde IKKE passet til WoW Lenke til kommentar
ZalvAdoR Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 OK, takker for alle svar. Desverre er filmene mine bare for guild kompisser i begynnelsen ( ), men kan vel se senere. Lenke til kommentar
ZalvAdoR Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Denne posten er slettet Endret 22. mai 2006 av ZalvAdoR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå