fakey Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fant ingen andre emner om dette så jeg lager selv. Vel i år har jeg tenkt til å bli brun, ikke bare brun, men svart Uansett, hadde tenkt å starte allerede så jeg er brun allerede _før_ jeg drar til syden, for å så slippe å bruke solkrem i syden og bli enda mer brun. Så kom igjen folkens, her kan vi dele erfaringer og tips! La oss grille oss selv! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Aluminiumsfolie har jeg hørt funker. Men min intensjon sier at det er noe man egentlig burde holde seg unna. Brunkrem? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vel.. kan anbefale en god kreftlege hvis du trenger det. Bare si ifra. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Man får kreft av å sole seg. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Å se ut som en mulatt er ikke kult, tro meg Etter en liten stund blir du spraglete, fordi huden detter av. Det er min erfaring, var en jeg kjenner som var i Mexico, og han brukte ikke solkrem... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Begynn med en ganske høy solfaktor, og avslutt med litt stekeolje Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Spleis inn noen afrikanske gener inn i DNA'et ditt. Endret 7. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Vel.. kan anbefale en god kreftlege hvis du trenger det. Bare si ifra. 6055819[/snapback] Tar kontakt med deg når jeg er hjemme fra syden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Begynn med en ganske høy solfaktor, og avslutt med litt stekeolje 6055844[/snapback] Eller gå rett på oljen... Sistnevnte gir dessuten ikke særlig pen farve. Personlig får jeg hjelp av selvbruningskremer... Og solariumsturer... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Man får kreft av å sole seg. 6055820[/snapback] du liker å minne oss på det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg kommer til og le når dere har hudkreft. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vær mye ute og bruk solfaktor er vel de hotteste tipsene. Lykke til. Syden uten solkrem anbefales ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Dra paa stranden. Bruk solkrem, og sol deg i en time, bad i en halvtime, sol deg i en time etc. Bevegelse hjelper naar du skal bli brun. Jeg blir moerkebrun etter to dager slike dager paa stranden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Herr Brun(dobbelbetydning?): Alle blir nok ikke særlig brune av det der, for noen kan det nok være fint, men jeg blir sjeldent særlig farvet av natursol. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Man blir faktisk godt brun av å bade... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Stå i vannet, så reflekteres solen og du grilles i dobbel hastighet. Sleng deg i solarium, funker for meg. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg kommer til og le når dere har hudkreft. 6056021[/snapback] Og jeg skal stå ved siden av og le. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Går i med krefthysteriet da? Var en lege ute i media som sa vi ikke skal være så ufattelig redde for solen, det fins tross alt folk her i verden som har mye mer sol enn oss her oppe i nord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå