masselayers Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg kjøpte en Western Digital 320Gb "My book" for ikke så lenge siden. Jeg ble forbauset over hvor treig den var. Det virker som den ikke klarer å koble seg til USB 2. På min datamaskin får jeg ingen melding om at den er koblet til USB1 og kan fungere raskere med USB 2, men på en venn sin datamaskin fikk jeg den beskjeden, men klarte ikke å få den på USB2. Kan noen si meg hvordan jeg får disken til å fungere raskere, slik at det ikke tar et halvt minutt å legge over en forbanna mp3 sang til den? Eller skal disse eksterne diskene rett og slett være utrolig treige? ('') Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har 250en jeg og den tygger gjennom gigabyte så det hyler etter. Men andre usb saker fungerer som USBII på maskina di? Lenke til kommentar
masselayers Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Jepp, i allefall mp3 spilleren min. Kortleseren mister kontakten med USBen hvert 10 ende sekund, så jeg er tvunget til å kjøre den i USB1. Men ellers fungerer dataen topp. På kompisen min sin data virket det heller ikke på USB2. Jeg skjønner det ikke helt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei og velkommen til forumet! Ja her er det noe galt. Prøv nye drivere til hovedkortet ditt (brikkesettet). Prøv en annen USB-port. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå