Gå til innhold

Unike spill for PS2 og X-box

Konsoll

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-10-05 18:20, skrev Roamer:

Et spill er ikke ekslusivt hvis det kommer til flere plattformer, og PC er en plattform på lik linje med de andre. Spill som kun er forandret marginalt kan vel ikke regnes som eksklusive?

PC er en plattform, men det er ikke på lik linje med konsoller pga. muligheten for å oppgradere hardware. Samtidig er prisen en helt annen. Dette burde du som anmelder vite.

Quote:

Konsoll-eksklusiv? Meningsløst, det er jo som å si at et spill er eksklusivt for Xbox, hvis man ikke regner med PS2, altså next-next-gen eksklusivt.

Her skjønner jeg ikke hva du mener en gang. Dette var uklart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OMFG!

pirkpirkpiiiiiiiiiiirk! :grin: :grin: :grin: :grin:

jeg mener nå på at PC ikke burde telle som konsoll, underforstått at man mener konsoll som i spillkonsoll... de har to forskjellige meninger innerst inne i sjelen, noe ikke alle vi mennesker ser med våre vanlige prototyp-øyne...:grin:

selv om konsollene prøver så godt som de bare kan å bli surrogat-PCer, nå, da... eller... gamecube bare tusler avgårde i stikk motsatt retning, men...:razz: jaja...

setter meg og spiller dark cloud, jeg...:smile:

Lenke til kommentar

Det er forsåvidt litt pirk, men de aller fleste gamere har en PC i tillegg til en konsoll, ikke to konsoller. Så å kalle et spill eksklusivt, selv om det kommer både til PC og konsoll, blir feil spør du meg. Det er ihvertfall slik jeg ser det. :)

Lenke til kommentar

Jeg kan vel prøve å svare istedenfor å krangle:

Spill som er ekslusive og "bra spill" ifølge de "fleste":

Ps2

MGSII:SOL

Final Fantasy X

Grand Theft Auto III

ICO

Xbox

Halo

Amped

DOA III

GameCube

Super Smash Bros. Melee

Super Mario Sunshine

Super Monkey ball

Det har ikke kommet så utrolig mange exlusive "must-have" til Xbox og GC enda, men vi får jo håpe at det kommer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...