Konsoll Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvilke (gode) spill har PS2 som ikke X-box har? Hvilke (gode) spill har X-box som ikke PS2 har? Vil X-box kunne ha noen sjanse til å konkurrere med PS2 når det gjelder et bredt og godt spillutvalg i tiden som kommer? Har aldri testet X-box. Men jeg digger håndkontrolleren til PS2. Hvordan er/blir det med håndkontrollen til X-box? Har den også vibrasjon? Hvordan er den nåværende X-box kontrollen å holde? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg vet bare at XBOX kontrollen er stor, men veldig god og holde i. Mye Bedre enn den pinglete PS/PS2 kontrollen. har ikke holdt i gamecubekontrollen ennå lurer på om den er god? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 03:23, skrev Konsoll:Hvilke (gode) spill har PS2 som ikke X-box har?Hvilke (gode) spill har X-box som ikke PS2 har?Vil X-box kunne ha noen sjanse til å konkurrere med PS2 når det gjelder et bredt og godt spillutvalg i tiden som kommer?Har aldri testet X-box. Men jeg digger håndkontrolleren til PS2. Hvordan er/blir det med håndkontrollen til X-box? Har den også vibrasjon?Hvordan er den nåværende X-box kontrollen å holde? PS2: GTA3, Devil may Cry, Gran Turismo 3...osv... Xbox: Halo, Rallisport Challenge, Morrowind...osv... Det kommer en flodbølge av Xbox- spill opp mot jul, og i løpet av 2003, så den skal nok klare å "konkurrere" ja... :smile: Det kommer hundrevis av titler allerede før jul... I tillegg har Xbox- versjonen alltid best grafikk når det gjelder multiplattform- spill... Personlig digger jeg Xbox- kontrollen selv om jeg vet mange er uenig, men så kan man jo alltids kjøpe en Controller S da... Og Cursed.. Jepp, Gamecube- pad`en er kjempedeilig å holde i :smile: Ergonomisk som bare pokker... Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 03:23, skrev Konsoll:Hvilke (gode) spill har X-box som ikke PS2 har? Amped 2 Amped: Freestyle Snowboarding B.C. Banjo-Kazooie 3 Battlefield: 1942 Black & White: Next Generation Blinx Brute Force Buffy the Vampire Slayer Counter-Strike Crazy Taxi 3: High Roller Crimson Skies: High Road to Revenge Dead or Alive 3 Dead or Alive: Code Cronus Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball Deathrow Dino Crisis 3 DOOM III Elder Scrolls III: Morrowind Fable (Project Ego) Halo: Combat Evolved Halo 2 House of the Dead 3 Jet Set Radio Future Kakuto Chojin Kameo: Elements of Power Kingdom Under Fire: The Crusaders Maximum Chase MechAssault Midtown Madness 3 MotoGP: Ultimate Racing Technology Ninja Gaiden Oddworld: Munch's Oddysee Oddworld 2 Operation Flashpoint Outlaw Volleyball: Spike or Die Panzer Dragoon Orta Perfect Dark Zero / 2 Project Gotham Racing Project Gotham Racing 2 Psychonauts Quantum Redshift RalliSport Challenge RalliSport Challenge 2 RE (Tentative Title)Sega GT 2002 Serious Sam Shenmue II (NA eksklusiv) Silent Hill 2: Restless Dreams Soldier of Fortune II: Double Helix Star Wars Starfighter: Special Edition Star Wars: Knights of the Old Republic Star Wars: Obi-Wan Steel Battalion (Tekki) Sudeki The Unseen Thousand Land ToeJam and Earl III Tony Hawk's Pro Skater 2x Transworld Skaterboarding Transworld Snowboarding True Fantasy Live Online Unreal Championship Yager Dette er en liten liste over de spillene som enten er ute eller kommer, og som ser svært lovende ut. Alle er eksklusive for Xbox. _________________ Du har nettopp hatt gleden av å bli partert av Jc-g. Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-10-04 12:34 ] Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 11:58, skrev Jc-g:Shenmue II (NA eksklusiv)Dette er en liten liste over de spillene som enten er ute eller kommer, og som ser svært lovende ut. Alle er eksklusive for Xbox. Pussig at jeg allerede har dette på konsoll da? :wink: Har vært ute på DreamCast lenge nå, knallbra spill! Ellers så er jo Rallisport ute på PC veldig snart, og Halo følger om ikke lenge det også. :wink: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 X-box kontrollen er , etter min mening , altfor stor. Men tilgjengjeld har X-boxen best grafikk og mange brae kommende titler. Lenke til kommentar
master chief Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Gta 3 skal komme på xbox. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ang. Shenume II Quote: Den 2002-10-04 12:12, skrev BoardkilL:Pussig at jeg allerede har dette på konsoll da? :wink: Har vært ute på DreamCast lenge nå, knallbra spill!Ellers så er jo Rallisport ute på PC veldig snart, og Halo følger om ikke lenge det også. :wink: Det er derfor det står NA eksklusiv, fordi det har vært ute på Dreamcast. Rallisport og Halo er fremdeles konsoll-eksklusiv for Xbox, selvom de kommer til PC. Det samme kan man si om Soldier of Fortune 2. Og til deg som sa at GTA 3 kommer til xbox: du kommer til å få en lang ventetid. Sony har sikret seg rettighetene til GTA serien i 3 år fremover. Men det vil ikke si at serien ikke kommer på PC. Kanskje vi vil se at det samme skjer med Splinter Cell, hvis det selger bra på Xbox. MS er ganske aggressive i forhold til det å sikre seg rettigheter til spill, og kjøpe opp spillutviklere. _________________ Du har nettopp hatt gleden av å bli partert av Jc-g. Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-10-04 12:34 ] Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 11:58, skrev Jc-g:Silent Hill 2: Restless Dreams Nå ja, dette spillet er jo ganske likt PS2-versjonen, og om jeg ikke husker helt feil er vel også Restless Dreams på vei til PS2. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Den 2002-10-04 11:58, skrev Jc-g: Amped 2 Amped: Freestyle Snowboarding B.C. Banjo-Kazooie 3 Battlefield: 1942 Black & White: Next Generation Blinx Brute Force Buffy the Vampire Slayer Counter-Strike Crazy Taxi 3: High Roller Crimson Skies: High Road to Revenge Dead or Alive 3 Dead or Alive: Code Cronus Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball Deathrow Dino Crisis 3 DOOM III Elder Scrolls III: Morrowind Fable (Project Ego) Halo: Combat Evolved Halo 2 House of the Dead 3 Jet Set Radio Future Kakuto Chojin Kameo: Elements of Power Kingdom Under Fire: The Crusaders Maximum Chase MechAssault Midtown Madness 3 MotoGP: Ultimate Racing Technology Ninja Gaiden Oddworld: Munch's Oddysee Oddworld 2 Operation Flashpoint Outlaw Volleyball: Spike or Die Panzer Dragoon Orta Perfect Dark Zero / 2 Project Gotham Racing Project Gotham Racing 2 Psychonauts Quantum Redshift RalliSport Challenge RalliSport Challenge 2 RE (Tentative Title)Sega GT 2002 Serious Sam Shenmue II (NA eksklusiv) Silent Hill 2: Restless Dreams Soldier of Fortune II: Double Helix Star Wars Starfighter: Special Edition Star Wars: Knights of the Old Republic Star Wars: Obi-Wan Steel Battalion (Tekki) Sudeki The Unseen Thousand Land ToeJam and Earl III Tony Hawk's Pro Skater 2x Transworld Skaterboarding Transworld Snowboarding True Fantasy Live Online Unreal Championship Yager Dette er en liten liste over de spillene som enten er ute eller kommer, og som ser svært lovende ut. Alle er eksklusive for Xbox. _________________ Du vet og jeg vet at bare 15% av disse spillene kommer til å bli unike. Så det er ikke vits i å ramse opp alle spillene du kommer til å vente på i 2år. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 15:51, skrev Bralt:Du vet og jeg vet at bare 15% av disse spillene kommer til å bli unike. Så det er ikke vits i å ramse opp alle spillene du kommer til å vente på i 2år. ehhhh, sorry mac..der tok du veeeeldig feil! Jeg gikk igjennom en liste på over 130 eksklusive spill til Xbox. Fra denne listen valgte jeg ut disse. Alle de spillene som er ramset opp her, er spill jeg gleder meg til. Det faktum at du bare har hørt om 15% av titlene, og ut i fra det tror at bare 15% blir unike, kan du jo holde for deg selv. Uttalelsen din blottlegger bare din uvitenhet om kommende Xbox spill. Og hva er det egentlig forfatteren av det første innlegget spør om? Unike (gode) spill for Xbox og PS2. Jeg har derfor hjulpet ham med Xbox-delen. _________________ Du har nettopp hatt gleden av å bli partert av Jc-g. Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-10-04 16:07 ] Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 12:24, skrev master chief:Gta 3 skal komme på xbox. Kødder u? Lenke til kommentar
Konsoll Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Takk for alle (X-box) svar så langt! Men hvilke spill er unike/eksklusive for PS2 da? Tekken-spillene, Tomb Raider-spillene, Gran Turismo- spillene? Er de bare for PS2? (Jeg liker disse veldig godt!) Har X-box noen "flaggskipspill" innenfor genren: *Slåssespill *Bilspill *Basketspill (NBA 2002 ol.) *Sportsspill (ikke Snowboard og Skatespill da) *Adventure (ala Tomb Raider?) (Ps! Ja, jeg har ikke vært så offensiv å sjekket (søkt) skikkelig på nettet for å prøve å finne ut av dette før jeg slenger ut spørsmål, men det kan jo være kjekt for andre og som leser svarene!) Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Et spill er ikke ekslusivt hvis det kommer til flere plattformer, og PC er en plattform på lik linje med de andre. Spill som kun er forandret marginalt kan vel ikke regnes som eksklusive? Konsoll-eksklusiv? Meningsløst, det er jo som å si at et spill er eksklusivt for Xbox, hvis man ikke regner med PS2, altså next-next-gen eksklusivt. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 16:25, skrev Flakkman: Quote: Den 2002-10-04 12:24, skrev master chief: Gta 3 skal komme på xbox. Kødder u? At GTA3 kommer på Xbox er tullprat... Hvis ikke dem gidder å gi ut GTA3 på Xbox i 2004 da, noe jeg tviler sterkt på... Edit: May 21, 2002 - Grand Theft Auto 3 and all future titles in the GTA franchise will be exclusive to PlayStation 2 until October 2004, SCEA announced today at its E3 press conference. The hugely popular "thug simulator," developed by DMA Design for Rockstar Games, was the best-selling game title across all platforms last year, and earned IGN's PS2 Game of the Year award amid dozens of other accolades. This announcement means it's curtains for the planned Xbox version of GTA3, which was to be released later this year. [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-10-05 20:12 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 18:20, skrev Roamer:Et spill er ikke ekslusivt hvis det kommer til flere plattformer, og PC er en plattform på lik linje med de andre. Spill som kun er forandret marginalt kan vel ikke regnes som eksklusive? Konsoll-eksklusiv? Meningsløst, det er jo som å si at et spill er eksklusivt for Xbox, hvis man ikke regner med PS2, altså next-next-gen eksklusivt. Du tar feil. Er et spill Xbox eksklusivt, eller PS2 eksklusivt, er det det. Om det er på PC eller ikke. PC teller nemlig ikke i konsoll-verdenen. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 ps2 har dark cloud dark cloud eier nintendo har zelda, ps2 har dark cloud - xbox ain't got nuffin dark cloud er forbanna undervurdert ps2 har dark cloud dark cloud eier . Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 21:17, skrev b-duvaland: Quote: Den 2002-10-05 18:20, skrev Roamer: Et spill er ikke ekslusivt hvis det kommer til flere plattformer, og PC er en plattform på lik linje med de andre. Spill som kun er forandret marginalt kan vel ikke regnes som eksklusive? Konsoll-eksklusiv? Meningsløst, det er jo som å si at et spill er eksklusivt for Xbox, hvis man ikke regner med PS2, altså next-next-gen eksklusivt. Du tar feil. Er et spill Xbox eksklusivt, eller PS2 eksklusivt, er det det. Om det er på PC eller ikke. PC teller nemlig ikke i konsoll-verdenen. OMG, pirk! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 xbox-spill listen er jo full av dårlige spill som doa3, project gotham racing og spill som er på pc som serious sam counter strike og battlefield f.eks, eller som er på ps2. xbox mangler orginale spill, gode spill som er typisk for xbox, slik som gta og tombraider er for ps2 og super mario er for nintendo. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Sånn er det her i verden,ELpolla-Det er mange dårlige spill til ALLE konsoller-jeg har xbox,ps2 og PC av den grunnen.Ellers er uten tvil Xboxen fremtidens konsoll,du må jo være blind for ikke å se det.Følelseschippen i PS2 har jo ingen funnet ennå og Gamecube lever sitt eget liv blandt de yngste.Jeg venter ikke på Halo 2,men på ca 100 andre spill- Desverre er ingen av dem PS2 spill etter at MS kjøpte eksklusiv-retten til MGS 3.Gamecube derimot har noen unike,knallbra spill. Ellers kan jeg anbefale http://www.cs-hacks.tk/ til alle fanboys.Det hender jeg ser på den siden sjøl.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå